تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجراستان البرز برگزارشد

  • کد خبر : 16086
  • 02 بهمن 1392 - 14:15
جلسه هماهنگی  ستاد دهه فجراستان البرز برگزارشد

قبل از ظهر امروز جلسه هماهنگی دستگاه های دولتی جهت برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر در استانداری البرز به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش گروه استان «کمال مهر» قبل از ظهر امروز جلسه هماهنگی دستگاه های دولتی جهت برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر در استانداری البرز به میزبانی استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبرگزار گردید.

بنابراین گزارش دستگاه های مختلف دولتی اعم از  فرمانداری های شهرستانهای البرز، سازمان تبلیغات اسلامی ، کانون های فرهنگی و امور مساجد استان ، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز ، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی استان البرز به ارائه گزارش برنامه های خود برای ایام الله دهه فجر پرداختند .

در انتهای این جلسه استاندار با اشاره به این موضوع که مراسم ۲۲بهمن هرسال از سال قبل باشکوه تر برگزار می شود خاطر نشان کرد؛ اکنون ۳۵ سال از انقلاب اسلامی می گذارد و باید ۳۵ برابر از سال اول انقلاب مراسم گرامی داشت این روز باشکوهتر برگزار شود.

وی در ادامه افزود : تنوع در برنامه در دستگاه های دولتی وجود دارد ولی باید طوری برنامه ریزی و تدبیر شود که برنامه هایی نیز از طرف مردم بصورت خودجوش صورت بگیرد.

طاهری در انتهای سخنانش با اشاره به جمع بندی گزارشات اعلام شده از مسئولین کمیته های دستگاه های زیربط خاطر نشان کرد : طبق جمع بندی از گزارشات شما عزیزان بیش از ۲هزار برنامه در استان البرز شکل می گیرد و این جای تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران این مراسمات دارد. و نکته مهم وجود تنوع و شادی در این برنامه ها می باشد.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x