تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تب مدارک معادل دکتری و “کارشناس ارشد” داغ شده/ مجوز تنها از سوی مراکز تب مدارک معادل دکتری و “کارشناس ارشد” داغ شده/ مجوز تنها از سوی مراکز آموزش آزاد “وزارت علوم” “وزارت علوم”

  • کد خبر : 15975
  • 02 بهمن 1392 - 9:12
تب مدارک معادل دکتری و “کارشناس ارشد” داغ شده/ مجوز تنها از سوی مراکز تب مدارک معادل دکتری و “کارشناس ارشد” داغ شده/ مجوز تنها از سوی مراکز آموزش آزاد “وزارت علوم”  “وزارت علوم”

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد “وزارت علوم”به دانشجویان متقاضی هشدار غیرمجاز بودن موسسات آموزشی آزاد در کل کشور را داده و این موسسات را فاقد اعتبار بیان کرده است.

معصومیان رئیس مرکز آموزش‌های آزاد وزارت علوم گفت: هم‌اکنون برخی از موسسات آموزشی با برخی از دانشکده‌های کشور همچون دانشگاه تهران و یا امیرکبیر، فعالیت‌های پژوهشی خود را تحت دوره‌های MBA ارائه می‌دهند و این در حالی است که بعد از پایان این دوره‌ها به دانشجویان مدارک گوناگونی ارائه می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که هم‌اکنون تب معادل “دکتری کارشناسی ارشد” در کشور بسیار داغ شده است تا حدی این مدارک نیز با کمک برخی از دانشگاه‌ها تحت عنوان دوره‌های کوتاه مدت صادر می‌شود.

معصومیان به دانشجویان متقاضی هشدار داد و افزود: مجوز این دوره‌ها تنها باید از سوی مراکز آموزش‌های آزاد صادر شود و میزان دوره‌های کوتاه مدت هم زیر یکسال یعنی ۱۶۰ تا ۴۸۰ ساعت است.

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x