تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

تاکنون مظنونی در خصوص کشته شدن گوزن زرد ایرانی دستگیر نشده است

  • کد خبر : 15887
  • 01 بهمن 1392 - 19:01
تاکنون مظنونی در خصوص کشته شدن گوزن زرد ایرانی دستگیر نشده است

مدیر کل محیط زیست استان تهران از برخورد جدی با متخلفان شکار خبر داد و گفت: متخلفان از این پس هیچ فضای امنی را برای خودشان متصور نشوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر حیدرزاده در جمع خبرنگاران گفت: کارگروهی دز سازمان محیط زیست برای بررسی تخلفات شکار تشکیل شده که وضعیت گوزن زرد ایرانی هم درآن مورد بررسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون مظنونی در این زمینه دستگیر نشده است تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های خوبی که با پلیس راهور و شهرداری انجام شده مستنداتی هم به دست آمده است.

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته و تشدید برخورد با متخلفان شکار و محدودیت‌های ایجاد شده و تجمع دوستداران حیات وحش برای توقف شکار مجموع این اقدامات را میتوان از دلایل کشته شدن این گوزن عنوان کرد چرا که متخلف هیچ گونه دسترسی به لاشه نداشته است و تنها با هدف از بین بردن یک گونه اقدام به این کار کرده است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه ما با پدیده شکار مشکلی نداریم ادامه داد: با توجه به اینکه شکار قدیمی‌ترین شغل بشر می‌باشد ما با آن مشکلی نداریم و تنها موضوع در زمان و مکان شکار است همچنین ما با شکار‌کشان و متخلفان برخورد می‌کنیم.

حیدرزاده  با بیان این مطلب که طبق گفته امروز خانم دکتر ابتکار در صحن علنی شورا ما جانمان را برای محیط زیست می‌دهیم به خبرنگار ما مبنی بر تناقضات موجود در خصوص مرگ گوزن زرد ایرانی در پردیسان خاطر نشان کرد: این گوزن ایرانی توسط دو گلوله و احتمالاً با استفاده از یک تفنگ دوربین دار کشته شده است./
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x