تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نظرآباد به قطب پرورش دام تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 15374
  • 30 دی 1392 - 10:42
نظرآباد به قطب پرورش دام تبدیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: شهرستان نظرآباد با توجه به قابلیت‌های فراوان در زمینه پرورش دام به قطب این کار تبدیل می‌شود.

مجید سریزدی اظهار داشت: استان البرز دارای شهرستان‌هایی با قابلیت‌های فراوان است که در صورت توجه به این قابلیت‌ها می‌توانیم زمینه‌های توسعه و رشد آنها را فراهم کنیم.

وی در ادامه بر تدوین سند چشم انداز توسعه عمرانی استان البرز تأکید کرد و افزود: با تدوین سند چشم انداز می‌توانیم برنامه‌های خود را به سرعت پیش برده و شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان البرز باشیم.

معاون عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: شهرستان ساوجبلاغ از استان البرز نیز دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه کشاورزی است که داشتن این ظرفیت در ساوجبلاغ نیز می‌طلبد تا تلاش خود را برای رشد و توسعه این صنعت در استان دو چندان کنیم.

سریزدی تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز می‌تواند علاوه بر توسعه اقتصادی میزان خدمات را نیز به استانداردهای لازم برساند.

وی با اشاره به این که برنامه‌های بسیاری برای رشد این استان در نظر گرفته شده است افزود: استان البرز دارای قابلیت‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری است که این مهم نباید فراموش شود.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: هر یک از شهرستان‌های استان البرز دارای پیشینه تاریخی و دارای مکان‌های تاریخی و مراکز گردشگری بی‌شماری هستند که حتی برخی از این مکان‌ها به دلیل عدم اطلاع رسانی درست ناشناخته باقی مانده‌اند.

سریزدی تأکید کرد: امروز اکثریت مردم، استان البرز را به داشتن جاده چالوس بهتر می‌شناسند لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که تمامی قابلیت‌های گردشگری در شهرستان‌های مختلف این استان معرفی شده که می‌تواند در جذب بیشتر گردشگر موثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از شهرستان‌های بسیار خوش آب و هوای این استان شهرستان طالقان است که جذابیت‌ها، ظرفیت‌ها و پیشینه تاریخی بسیار غنی را دارا است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که یکی از مهمترین اقداماتی که باید در شهرستان‌های این استان انجام داد، رفع بافت‌های فرسوده است عنوان کرد: با رفع بافت‌های فرسوده علاوه بر ارتقای ایمنی و سلامت شهروندان می‌توانیم در توسعه شهر و همچنین زیبا شدن چهره شهر نیز گام برداریم و به سمت توسعه شهری سوق داده شویم.

سریزدی بیان کرد: بر همین اساس برای تمامی شهرستان‌های استان البرز که دارای وسعت و استعدادهای ذاتی هستند طرح چشم انداز دیده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x