تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

از بازی کردن با چشم تا … +عکس

  • کد خبر : 15488
  • 30 دی 1392 - 13:00
از بازی کردن با چشم تا … +عکس

لگوهای الکتریکی، کنترل بازی با چشم، آیپد بعدی و … از جمله مهمترین مواردی است که در هفته گذشته به دنیای فناوری وارد شده است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر؛ در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

لگوهای الکتریکی :
خانه سازی یکی از بازی های بسیار جالبی است کودکان انجام می دهند و اگر عاشق این بازی هستید باید سری هم به بازی جدید به نام بیت های کوچک بزنید. این بازی تمام اطلاعات اولیه برای درست کردن یک مدار الکتریکی را در اختیار شما قرار می دهد. این وسیله می تواند کودکان را علاقمند به علم برق کند.

کنترل بازی با چشم: یکی از مهم ترین پیشرفت هایی که دنیا بازی در انتظار آن نشسته است در هفته گذشته گامی بلند برداشت. در آینده ای نزدیک بازی ها را می توان با چشم کنترل کرد. این بازی ها دیگر نیازی به حرکت یا حتی کلیک کردن روی ماوس نخواهد داشت و با قرار دادن یک وسیله روی چشم دیگر حرکات مردمک کنترل شده و بازی پیش می رود.

آیپد بعدی: اپل برای سال ۲۰۱۴ قرار است آیپد جدیدی را معرفی کند که بسیاری به دنبال آن هستند تا تغییرات گسترده آن را مشاهده کنند. گزارش و البته شایعات نشان می دهد که این تبلت باید صفحه ای ۱۲.۹ اینچی داشته باشد. البته اپل همیشه شایعات زیادی را در مورد محصولات خود ایجاد می کند.

پرینت غذا: دیگر نگران پخت و پزهای شبانه یا در شرایط فوری نخواهید بود زیرا از این پس تنها با فشردن یک دکمه می توانید غذای مورد علاقه خود را داشته باشید. به تازگی پرینترهایی برای درست کردن غذا ساخته شده است که به راحتی شام شما را آماده می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x