تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

نظارت بر وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد در رباط کریم

  • کد خبر : 15390
  • 30 دی 1392 - 11:39
نظارت بر وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد در رباط کریم

فرماندار شهرستان رباط کریم بر نظارت بیشتر بر وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش کمال مهر، بیژن سلیمان‌پور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نظارت بیشتر بر فعالیت این کمپ‌ها مانع از بروز برخی از تخلفات در این زمینه شد.

وی ادامه داد: برای این‌که بتوانیم از این پدیده شوم اجتماعی رهایی یابیم باید تمامی توان و ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف را به کار گیریم و با کار فرهنگی این معضل اجتماعی را به حداقل و یا به صفر برسانیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: البته این شهرستان تاکنون اقدامات مهمی در زمینه مبارز با این پدیده انجام داده است و موفق شده‌ایم قاچاقچیان و معتادان بسیاری را شناسایی کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت پیشگیری و مقابله با پدیده شوم اعتیاد تصریح کرد: مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌های موجود در جامعه است.

سلیمان‌پور با اشاره به این‌که یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان مبارزه با این معضل اجتماعی است، ادامه داد: برای این‌که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف هستیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم اضافه کرد: کاهش و رفع این پدیده شوم مستلزم عزم جدی است لذا بخش‌ها و دستگاه‌های مسئول در این عرصه باید تلاش خود را دوچندان کنند.

وی با بیان این‌که شهرستان رباط کریم تاکنون در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، عملکرد قابل قبولی داشته است، افزود: با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی رباط کریم و قرار گرفتن در مسیرهای ارتباطی پایتخت با سایر نقاط کشور، عوامل امنیتی و انتظامی بارها موفق به کشف شبکه‌های حمل و قاچاق مواد مخدر در این نقطه شده‌اند.

سلیمان‌پور یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای حصول نتایج در این زمینه انجام داد را ارتقای کمیته‌های مختلف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان رباط کریم دانست و اضافه کرد: لذا این کمیته‌ها باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه بر ارائه آموزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: ادارات بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان رسالت اصلی را در این بخش بر عهده دارند.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15390

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x