تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بودجه ۹۳ اواسط هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

  • کد خبر : 15670
  • 30 دی 1392 - 22:06
بودجه ۹۳ اواسط هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

عضو هیأت رئیسه از موافقت این هیأت با رأی تمدید مهلت کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ خبر داد و گفت: لایحه بودجه نهایتا بایستی اواسط هفته آتی برای بررسی در صحن علنی، تقدیم هیأت رئیسه شود.

خبرگزاری فارس: بودجه ۹۳ اواسط هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود

کمال مهر:شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این هیأت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه راجع به لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور و همچنین درخواست کمیسیون تلفیق برای دادن مهلت به این کمیسیون به منظور اتمام رسیدگی به بودجه ۹۳ بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در نهایت هیأت ‌رئیسه با تمدید مهلت کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ تا اوایل هفته آینده به منظور رسیدگی به بودجه موافقت کرد، هیأت رئیسه همچنین تأکید کرد: نهایتاً بودجه ۹۳ در صورتی که موارد پیش‌بینی شده به خوبی پیش رود، تا اواسط هفته آینده بایستی برای بررسی در صحن علنی، به اتمام برسد و گزارش آن تقدیم هیأت رئیسه شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس بر همین اساس از بررسی موضوع روابط داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیأت رئیسه و بحث درباره این موضوع خبر داد.

محمد‌صادقی در پایان درباره تعطیلی جلسه علنی روز چهارشنبه این هفته پارلمان گفت: در جلسه هیأت رئیسه مقرر شد آقای لاریجانی رئیس مجلس تا پایان جلسه علنی فردای پارلمان درباره تعطیلی نشست علنی روز چهارشنبه خانه ملت تصمیم‌گیری و نظر خودش را اعلام کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x