تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

“افزایش دما” و افزایش “آلاینده های جوی” برای “تهران”/ خروج “سامانه بارشی” و پایداری هوا طی روزهای آینده

  • کد خبر : 15429
  • 30 دی 1392 - 12:02
“افزایش دما” و افزایش “آلاینده های جوی” برای “تهران”/ خروج “سامانه بارشی” و پایداری هوا طی روزهای آینده

از اواخر امروز سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و دمای هوا بطور نسبی در این مناطق کاهش می یابد و در سایر اکثر کشور تا روز چهار شنبه جو نسبتا آرام خواهد بود که سبب سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی از جمله تهران خواهد شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر از سازمان هواشناسی کشور، امروز “دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۲” در جنوب شرق، شرق و بصورت پراکنده در شمال شرق و جنوب بارش برف و باران و گاهی وزش باد تداوم دارد از این رو آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی در این مناطق دور از انتظار نیست .

براساس این گزارش، از اواخر امروز سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و دمای هوا بطور نسبی در این مناطق کاهش می یابد و در سایر اکثر کشور تا روز چهار شنبه جو نسبتا آرام خواهد بود که سبب سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی از جمله تهران خواهد شد.

شایان ذکر است، طی سه شنبه و چهارشنبه در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد و چهارشنبه در سواحل شمالی افزایش محسوس دما تا ۴ درجه رخ می دهد که در سواحل غربی دریای خزر با وزش باد گرم همراه خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، کمی ابری تا نیمه ابری، در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی و شهر تهران، غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به ۱۱ درجه و در کمترین حالت به ۱ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۵ درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x