تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+۱۶)

  • کد خبر : 15218
  • 29 دی 1392 - 9:07
مردی که تمام بدنش تومور است +عکس(+۱۶)

“اسلامت” نام مردی از اندونزی است که بدنش با صدها تومور پوشیده شده است و دیگر چهره واقعی او پیدا نیست زیرا تمام بدنش زیرا حباب های توموری پنهان شده است.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، بیماری های نادر دنیا همیشه از جمله مهمترین مورادی بوده اند که پزشکان را به خود جلب کرده است. این بیماری های نادر گاهی اوقات باعث زجر کشیدن بیمار می شود و حتی تمام زندگی او را تباه کند. این بیماری ها ریشه ای خواهند داشت.”اسلامت” نام مردی از اندونزی است که بدنش با صدها تومور پوشیده شده است و دیگر چهره واقعی او پیدا نیست زیرا تمام بدنش زیرا حباب های توموری پنهان شده است. این مرد این روزها به دنبال راهی برای درمان خود می گردد در حالی که پزشکان از دیدن او هم ترس دارند.

به گفته عده ای از پزشکان که حاضر به معاینه او شده اند، این مرد به بیماری عجیب “neurofibromatosis” مبتلا شده است. اولین نشانه های این بیماری در سال ۱۹۹۱ و از روی کمر این مرد بار نمایان شد و از آن سال تا کنون پیشرفت بدی داشته است.

این روزها “اسلامت” از کار برکنار شده است و نمی تواند هر وسیله ای را در دست بگیرد. به گفته پزشکان مشکلات سلولی و از بین رفتن برخی از خاصیت های بدن است که این مشکل را به وجود می آورد ولی احتمال بروز آن یک در میلیون است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x