تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

فوتبالیست شاخصی در آینده نخواهیم داشت

  • کد خبر : 15200
  • 29 دی 1392 - 8:53
فوتبالیست شاخصی در آینده نخواهیم داشت

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال گفت: ده سال پیش این را پیش بینی کرده بودم که دیگر دربی جذابیتی نخواهد داشت و فوتبال ایران به جایی خواهد رسید که دیگر فوتبالیست شاخصی در آن پیدا نمی شود.

 

 

 

 

ناصر ابراهیمی درگفتگو با خبرنگار ورزشی کمال مهر در مورد بازی دربی و مساویها چنین بیان کرد: حدود ده سال پیش و مجدداً هفته پیش هم این پیش بینی را کردم فوتبال ایران به جایی خواهد رسید که دیگر هیچ بازیکن شاخصی درایران یافت نخواهد شد، تشریفات اداری و ژست گرفتن کفاشیان این مسائل را حل نخواهد کرد. زمان بنده پولی نبود ولی کلی افتخارات کسب کردم واقعاً چه دورانی بود بازیکنانی مانند شاهرودی، محرمی، دینور‌زاده، انصاری‌فر، امامی فرد را به فوتبال ایران معرفی کردم.

دهه‌ی شصت و هفتاد برای تیم ملی ۷۷ نفر را دعوت کردم درهر پست هفت نفر، که زمان خط زدنشان شب خوابم نمی‌برد آقایان استقلالی می‌گویند تیم با تجربه‌ها! کدام تجربه؟ بازیکن استقلال فقط آندرانیک تیموریان بود که آن هم در پستی از وی استفاده کردند که در بسته بود و کارایی نداشت طرف مقابل هم آقایان پرسپولیس می‌گویند صادقیان و کفشگری بازیکن هستند، کدام بازیکن؟!

زمان من مردم به خاطر امثال مهدوی کیا، پنجعلی، دایی، علی کریمی ها به ورزشگاه می ‌رفتند، حالا رویانیان از مردم خواهش می‌کند که به ورزشگاه بیایند و بازی خوبی خواهند دید! کدام بازی خوب؟! چرا مردم را سر کار می‌گذارند؟ بهترین کار این است که یک فیلم خوب به جای این فوتبال بگذارند تامردم سرگرم شوند.

شخصاً عاشق فوتبال زنده بودم ولی همه دیدند در بازی دیروز دربی نه سانتری، نه شوتی، نه ضربه‌ی کاشته در خوری به وجود نیامد. باز هم دو مربی می‌گویند هافتیم اول ماخوب بودیم ، هافتیم دوم تیم مقابل کدام خوبی؟

اگر تیمهایتان خوب بود نوری را نگه می داشتید که نرود تیم مقابل بازی کند، اولادی رانگه می داشتید، علی کریمی را نابود نمی‌کردید اگر استقلال تیم خوبی بود نکونام درتیمش می‌ماند.

زمان من به فوتبالیست ۱۰۰دلار میدادند با عشق بازی می‌کرد اما حالا صد هزار دلار می‌دهند تازه قهر می‌کند ومی رود.از حالا برای دربی سال بعد پیش بینی می‌کنم که از این هم بدتر خواهد شد.

کفگیر فوتبال ایران ته دیگ خورد است، مطمئن باشد وضعیت بدتراز این هم خواهد شد.
برخی فوتبالیستهای ما پول خود را نمی گیرند و وسط لیگ قهرمی‌کنند و می‌روند کشور‌های اماراتی تا به قول معروف پول پارو کنند، چرا آندارنیک را از کشور عربی میاورند و نمی‌توانند پولش را بدهند!

من الان ۴۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارم و هنوز دریافت نکرده‌ام وفقط با حقوق بازنشستگی زندگی می‌گذرانم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x