تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

انتقادات به سریال پایتخت سیاسی و شخصی است

  • کد خبر : 15266
  • 29 دی 1392 - 9:59
انتقادات به سریال پایتخت سیاسی و شخصی است

کارگردان سریال پایتخت با اشاره به ساخت پایتخت ۳ در مازندران گفت: انتقادات انجام شده به سریال پایتخت، سیاسی و شخصی است.

 

خبرگزاری فارس: انتقادات به سریال پایتخت سیاسی و شخصی است

کمال مهر:سیروس مقدم امروز  در سوادکوه به استقبال مردم از سریال پایتخت اشاره کرد و اظهار داشت: مردم مازندران نه تنها با سریال پایتخت مشکل ندارند بلکه به شدت طرفدارش هستند و دوستش دارند.

کارگردان سریال پایتخت با اشاره به برخی از انتقادات به این سریال، افزود: انتقادات انجام شده به سریال پایتخت، سیاسی و شخصی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما مورد تحلیل و نظر سنجی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با بررسی انجام شده صدا و سیما این سریال شرایط لازم برای ساخت را داشته است که مجوز ساخت سه قسمت آن صادر شده است.

مقدم با تاکید بر اینکه اگر بازتاب علاقه‌مندی مردم به این سریال وجود نداشت شاهد حذف آن از چرخه تولید صدا و سیما بودیم، گفت: استقبال گسترده مازندرانی‌ها سبب سکوت منتقدانی شد که می‌خواستند نظراتشان را تعمیم دهند.

کارگردان سریال پایتخت خواستار ایجاد فضای آرام برای سازندگان سریال شد و حضور استاندار مازندران در پشت صحنه این مجموعه را سبب دلگرمی و آرامش روحی و ذهن عوامل عنوان  کرد و افزود: حمایت مردم و مسئولان سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاری فرهنگی را در مازندران انجام دهیم و تا دو سال پیش شمال را به گیلان می‌شناختند.

وی با بیان اینکه توجه به خرده‌فرهنگ‌ها، گویش‌ها، لهجه‌ها و مناسک اقوام مختلف از رویکردهای محوری صدا و سیما است، خاطرنشان کرد: از بین مناطق مختلف کشور، استان مازندران را به دلیل موسیقی و فرهنگ مردم و علاقه خودمان انتخاب کردیم و براساس نیازسنجی صدا و سیما در پایتخت یک مهاجرت و مزیت بازگشت و در پایتخت دو عامل مذهبی با نماد گلدسته و گنبد انتخاب شد و شمال را به جنوب پیوند داد.

مقدم افزود: در پایتخت سه توجه به رشته کشتی و توجه به بیکاری و مضرات آن و افزایش روحیه امیدبخشی به هم مردم مورد برنامه‌ریزی گرفته است.

کارگردان سریال پایتخت سه با تقدیر از مهمان‌نوازی مردم سوادکوه، گفت: سریال پایتخت ۳ در ۱۵ قسمت برای ایام نوروز ساخته می‌شود و چهار قسمت آن برای ایام فاطمیه هم با نگاه مناسبتی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x