تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گاز گرفتی در تالار عروسی/ حال ۱۸ تن از مصدومان وخیم است

  • کد خبر : 14858
  • 27 دی 1392 - 8:13
گاز گرفتی در تالار عروسی/ حال ۱۸ تن از مصدومان وخیم است

سخنگوی دبیرخانه آتش نشانی کلان شهرهای کشور از حادثه گاز گرفتگی در مراسم عروسی و مصدومیت شدید ۱۸ تن از میهمانان خبر داد.

 

 

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت ۱۷:۴۹ دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تبریز از انتشار گاز مو کسید کربن در تالار عروسی مطلع شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه از تالاری در ابتدای ائگلی اعزام شدند.

وی درباره جزئیات این حادثه گفت: در قسمت بانوان سالن عروسی مراسمی برگزار بود و حدود ۱۵۰ میهمان نیز در سالن حضور داشتند که پیش از ساعتی از مراسم به میهمانان احساس خواب آلودگی و بیهوشی دست داده بود و پرسنل تالار پس از مواجهه با این اتفاق سریعا با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن میهمانان را از سالن خارج کردند و ۱۸ نفر از افراد مذکور که حال عمومی‌شان رضایت بخش نبود سریعا تحویل عوامل اورژانس شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته ی این مقام مسئول در آتش نشانی ۹ تن از مصدومان پس از ساعاتی از بیمارستان مرخص اما ۹ تن دیگر همچنان در مراکز درمانی بستری هستند.

ملکی یادآور شد در بررسی کارشناسان آتش نشانی علت حادثه استفاده از یک دستگاه بخاری بزرگ بود که متاسفانه دود‌کش بخاری خارج شده و تمام آلاینده ها و گاز منو اکلسید کربن در تالار پخش شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x