تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تمهیدات ترافیکی ویژه دربی ۷۸ اعلام شد

  • کد خبر : 14897
  • 27 دی 1392 - 8:58
تمهیدات ترافیکی ویژه دربی ۷۸ اعلام شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران تمهیدات ترافیکی اطراف ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی ۷۸ را اعلام کرد.

 

خبرگزاری فارس: تمهیدات ترافیکی ویژه دربی 78 اعلام شد

کمال مهر:سرهنگ عین‌الله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  تمهیدات ترافیکی و ویژه جهت برگزاری دربی ۷۸ را تشریح کرد.

وی گفت: این تمهیدات از ساعت ۸ صبح و در همه معابر اصلی، فرعی و شریانی غربی شهر تهران و بویژه پیرامون ورزشگاه آزادی تهران اعمال می‌شود.

سرهنگ جهانی تدابیر عملیاتی راهور را برقراری نظم و ایمنی ترافیکی به منظور سهولت حرکت در معابر و تقاطع‌ها پیرامون ورزشگاه آزادی عنوان کرد و افزود: رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی در محدوده برگزاری طرح از جمله این اقدامات است.

به گفته وی همکاری و هماهنگی لازم با سایر واحدهای انتظامی، امدادی و خدماتی در انتظام بخشی به عبور و مرور و تلاش مستمر جهت روان‌سازی جریان ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر از دیگر اقدامات راهنمایی و رانندگی است که روز جمعه اجرا می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران به تماشاچیان توصیه کرد: نسبت به اجرای کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راهور اقدام و از توقف در محل‌های غیرمجاز و ایجاد سد معبر خودداری کنند.

وی از تماشاگران خواست تا حد امکان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و بویژه مترو استفاده کنند.

سرهنگ جهانی گفت: تماشاگران وسیله نقلیه شخصی را در پارکینگ‌های ورزشگاه پارک کرده و از توقف در محل‌های غیر مجاز و دارای تابلو ممنوعیت توقف خودداری کنند چرا که خودرو آنها بوسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x