تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

حرف‌های بدون سانسور یک کارگردان

  • کد خبر : 14576
  • 26 دی 1392 - 8:58
حرف‌های بدون سانسور یک کارگردان

محمد درزی: تئاتر خیابانی به عنوان یک عامل غیرقابل پیش بینی به حضور و مشارکت آزاد تماشاگر خود نیاز دارد.

 

 

کمال مهر:محمد درزی کاسمانی، کارگردان این نمایش،  گفت:  نمایش از تاریخ ۲۹ دی تا ۹ بهمن ساعت ۱۶، در مورد معظل سد معبر می باشد که به صورت ملموس  مشکلات شهر و شهروندان  و قانون و اعمال قانون در مواجهه با سد معبر می پردازد.

وی ادامه داد: تئاتر خیابانی به عنوان یک عامل غیرقابل پیش بینی شناخته می‌شود. نوعی حضور و مشارکت آزاد تماشاگر خود نیاز به تجربه و قدرت بداهه بسیار بالایی دارد.

کاسمانی در ادامه گفت: این نمایش در نقاط مختلف شهرستان بابل با ۲۵ بازیگر و  همکاری ۱۰ تن از عوامل، با حمایت شهرداری و کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر بابل و همچین تعامل اداره ی فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان بابل با موسسه فرهنگی هنری پینار اجرا خواهد شد.

این کارگردان افزود: شهروندان و تماشاگران با هم ذات پنداری در ناخودآگاه، وارد بازی شده و  بصورت عینی همانند بازیگران نظر و مشکلاتشان را در فضای شهر و شهر نشینی منعکس می نمایند و این همان جنبه آموزشی اجرا  می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این نمایش با حضور جمعی از مسئولان  و شهروندان  بعد از اجراهای خیابانی در یکی از سینماهای شهر به روی صحنه خواهد رفت.

کاسمانی در پایان با نوید اجرا (نمایش اتاق تاریک،  منتخب اجراء کشور) سال  آینده در کشور ترکیه ، از جناب آقای عسگری(شهردار)، آقای منصف(ریاست کمیسیون  شورای اسلامی) ،  آقای حسینی( ریاست اداره ی ارشاد بابل جناب ) و کلیه کسانی  که  با ما همکاری تنگاتنگ داشته اند ، تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x