تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تنها آرزوی پدر شهید ، برگزاری یادبود برای فرزند بهشتی اش است

  • کد خبر : 14658
  • 26 دی 1392 - 10:06
تنها آرزوی پدر شهید ، برگزاری یادبود برای فرزند بهشتی اش است

تنها شهید روستای علی آباد کوچک از توابع ساوجبلاغ ، پدری آسمانی دارد که تنها آرزویش برگزاری مراسم یادبود برای پسر بهشتی اش است.

 

گروه استانی کمال مهر:
عباس‌آباد کوچک، روستایی از توابع بخش مرکزی ساوجبلاغ از استان البرز است .

 

500
این روستا زادگاه شهید چنکش است ، تنها شهید این روستا که تاکنون هیچ یادبود و مراسمی برای سالگرد و بزرگداشت این شهید در روستا برگزار نشده است.

 

شهید پرویز چنکش  ، مؤمن بود و معتقد , به دین ، به رهبر ، و بسیار به پدر و مادر عشق میورزید ، وی در ۲۰ سالگی به جبهه های حق علیه باطل رفت تا اسلام ، ناموس و وطن  به دست دشمن نیفتد .

عصای روز پیری پدر رفت تا ایران ، امروز  مقتدرانه در عرصه جهانی با سری افراشته بر سکوها بأیستد.

این پدر مهربان دستانی خالی داشته است که تا کنون نتوانسته برای فرزند بهشتی اش که تنها شهید روستای علی آباد کوچک است مراسم یادبود برگزار کند.

امروز  پایی برای رفتن بر سر مزار پسر ندارد و تنها دستان مهربان پسران پایگاه بسیج ، همانان که هرسال در سالگرد شهید و در مناسبتها به دیدار پدر پیر پرویز می آیند تا غم نبود پسر را کمتر حس کند ، کمک حال وی هستند تا بر سر خاک عزیز بهشتی اش حاضر شود و سفره دلتنگی بگشاید.

 

پدر شهید چنکش که سالها است یار و همسر خود ، مادر شهید را ، از دست داده است ،  مهمان نواز است و با صفا ، و از اینکه هنوز بسیجیان و خبرنگاران به پدران و مادران شهید سر میزنند خوشحال است و ممنون.

انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدسش مدیون پدران و مادران شهید است که فرزندان رشید خود را تقدیم راه  آزادی و استقلال دین و تمامیت ارضی کردند و امروز نیز وجود آنان مایه برکت تمامی هستی نظام ایران است.

 

 

 

 

منبع : تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x