تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

هدفمان برد در دربی است/ فوتبال مانند شطرنج است

  • کد خبر : 14453
  • 25 دی 1392 - 21:13
هدفمان برد در دربی است/ فوتبال مانند شطرنج است

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال گفت: فوتبال مانند شطرنج است و باید تمام جوانب تیم حریف را مد نظر داشته باشیم و مهمترین هدف‌ما در دربی برد است.

کمال مهر:امیر قلعه‌نویی  در مورد دربی بیان کرد: اگر بگویم این بازی هم مانند بازی‌های دیگر لیگ است، دروغ گفته‌ام این بازی از حساسیت زیادی هم برای استقلال و پرسپولیس برخوردار است و هم برای طرفداران هر دو تیم اگر این دو تیم در لیگ قهرمان نشوند ولی این بازی را با برد پشت سر بگذراند تماشاگران خود را راضی نگه داشته‌اند ولی اگر این بازی را ببازند حتی اگر قهرمان لیگ هم بشوند برابر با این است که درلیگ ۱۳ موفقیتی نداشته‌اند.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: شرایط تیم استقلال خوب است آبی‌پوشان هفته به هفته شرایط مطلوب‌تری را پیدا کرده‌اند و دو مصدوم تیم هم (غلام‌نژاد – اولادی) بهبود یافته‌اند.

 

قلعه نویی در مورد پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی باشد تا هم تماشاگران و هم طرفداران داخل خانه‌ها از این بازی لذت ببرند وباید بگویم یک سری هدف داریم وبه خوبی تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را مرور کرده‌ایم.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد نبود نکونام گفت: برای جواد نکونام آرزوی موفقیت دارم جایگزین نکونام آندرانیک تیموریان و ساموئل هستند که هردوبازیکنان خوبی می‌باشند، ساموئل در بازی‌های گذشته خیلی خوب بازی کرده است و امیدوارم از این بازی استقبال خوبی بشود و هر دو تیم هم خوب بازی کنند تا طرفداران راضی از ورزشگاه بیرون بروند.

قلعه نویی در پایان اظهار داشت: فوتبال مانند شطرنج است باید تمام جوانب تیم حریف و خودمان را مدنظر داشته باشیم و مهم‌ترین هدف استقلال کسب ۳ امتیاز دربی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x