تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تصمیم‌گیری نهایی درباره “نمایشگاه مطبوعات” پس از مشورت با صنوف ذیربط خواهد بود

  • کد خبر : 14390
  • 25 دی 1392 - 15:40
تصمیم‌گیری نهایی درباره “نمایشگاه مطبوعات” پس از مشورت با صنوف ذیربط خواهد بود

در پی اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر احتمال به تعویق افتادن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

 

 

 

به گزارش حوزه ادبیات کمال مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، حسین انتظامی با اشاره به چالش های پیش و رو در برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: اولاً برخی از چهره های صاحب نظر رسانه ای به برگزاری نمایشگاه به شکل موجود انتقاد اساسی دارند و آن را مصداق اسراف می دانند؛ اگرچه تعداد زیادی نیز یکی از محاسن نمایشگاه مطبوعات را دیده شدن فعالیت رسانه ها و نشاط سیاسی – اجتماعی می دانند. ثانیاً مطابق اعلام ستاد نماز جمعه تهران قرار است تا پایان سالجاری نمازجمعه در مصلای تهران برگزار شود. ثالثاً تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری نمایشگاه به شکلی وزین هم از دغدغه های تعیین کننده است که امیدواریم حل شود.

انتظامی افزود: در حال حاضر با چند گزینه مواجهیم که مشغول بررسی آنها هستیم. آیا نمایشگاه مطابق برنامه قبلی در اوایل اسفندماه و در مصلای تهران برگزار شود و یا با توجه به اقامه نماز جمعه در آنجا به وقت دیگری یا مکان دیگری موکول شود؟ بدیهی است اگر مکان عوض شود مجبور به تغییراتی در سطح کار خواهیم بود.

وی ادامه داد: ظرف روزهای آینده و با رایزنی های بیشتر درباره اعتبار و مکان و همچنین کمک فکری از نمایندگان رسانه ها به طور دقیق، زمان و کیفیت برگزاری نمایشگاه را اعلام خواهیم کرد. با جهت گیری عمومی در سیاستگذاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گیری نهایی پس از مشورت با صنوف ذیربط خواهد بود تا تصمیم نهایی جامعیت بیشتری داشته باشد.

انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: البته بیستمین جشنواره مطبوعات کار خود را از روز شنبه شروع کرده و فراخوان ارسال آثار اعلام شده است و مطابق برنامه زمان بندی این جشنواره، برگزیدگان نهایی در روز چهارم اسفندماه معرفی خواهند شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x