تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

برای دسترسی کنسولی به اتباع کشورمان یادداشت‌هایی به امارات ارسال کردیم

  • کد خبر : 14421
  • 25 دی 1392 - 20:31
برای دسترسی کنسولی به اتباع کشورمان یادداشت‌هایی به امارات ارسال کردیم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به منظور پیگیری امور و وضعیت این اتباع کشورمان براساس کنوانسیون بین‌المللی و به منظور دسترسی کنسولی به این افراد یادداشت‌هایی از سوی نمایندگی کشورمان در امارات به وزارت خارجه این کشور ارسال شده است.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی کمال مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی درباره انتشار خبری مربوط به اینکه نیروهای امنیتی امارات سه مضنون به ربودن عباس یزدی را بازداشت کرده‌اند، گفت: ما نیز این اخبار را از رسانه‌ها شنیده‌ام و به صورت رسمی از سوی طرف اماراتی پیرامون آن گزارشی دریافت نکرده‌ایم و در انتظار دریافت جزئیات مربوط به آن از سوی جهات رسمی دولت امارات هستیم.

مرضیه افخم افزود: به منظور پیگیری امور و وضعیت این اتباع کشورمان براساس کنوانسیون بین‌المللی و به منظور دسترسی کنسولی به این افراد یادداشت‌هایی از سوی نمایندگی کشورمان در امارات به وزارت خارجه این کشور ارسال شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه از زمان انتشار اخبار مربوط به ربوده شدن شهروندی ایرانی به نام عباس یزدان‌پناه در تیرماه سال جاری خواستار دریافت اطلاعات کامل در خصوص سرنوشت وی شده بودیم، خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که جهات ذیربط دولت امارات اطلاعات مربوط به این شهروند ایرانی را با توجه به این که وی فرد مهمی در پرونده کرسنت است به ما اعلام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x