محل کار خود را تبدیل به “باشگاه ورزشی” کنید

0

به گزارش خبرنگار کلینیک کمال مهر؛ پشت میز نشینی در ساعات طولانی باعث تحلیل استخوان‌های شما می‌شود و قامت صاف و راست شما را خمیده می‌کند. از این رو با تکنیک‌های ورزشی خاص باید در “محیط کار” هم از ورزش کردن غافل نشوید.
بررسی‌ها نشان می‌دهند دانشمندان با مطالعه‌ روی بسیاری از کارمندان بازنشسته دریافتند که شروع بیماری‌های مختلف از زمانی در آن‌ها آغاز شده است که فعالیت را کنار گذاشته‌اند، و میزان استراحت و ساعات خوابشان افزایش یافته است.
گفتنی است، ماساژ گردن، مهره‌های کمر و انگشتان دست هر 15 دقیقه در محل کار و برای افرادی که با رایانه کار می‌کنند ضروری است.
کشش پا، کشش بازوها و باز و بسته کردن چشم‌ها با فشار از ورزش‌های ضروری برای کارمندان محسوب می‌شود. از این رو پزشکان همواره توصیه می‌کنند تا افراد هر نیم ساعت از صندلی خود بلند شوند و 10 دقیقه قدم بزنند زیرا “نشستن طولانی” روی صندلی باعث “لختگی خون” و بسته شدن رگ‌ها می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.