تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد

  • کد خبر : 13889
  • 24 دی 1392 - 9:37
آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد

محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق گفت: این پرونده در شرف کارهای مقدماتی است.

کمال مهر: محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق گفت: این پرونده در شرف کارهای مقدماتی است.

بعد از برگزاری نخستین جلسه تحقیقات پرونده احمدی نژاد با حضور شکات درپنجم آذرماه امسال، طبق اعلام قبلی قرار بود دومین جلسه دادگاه محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق روز دوشنبه ۱۶ دی ماه جاری در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شود.

خبر برگزاری این دادگاه پیشترازسوی حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشوراعلام شده بود.

پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه بدون حضوراحمدی نژاد، پیش بینی هایی در ارتباط با حضور یا عدم حضور وی در جلسه دوم دادگاه مطرح شد.

در نهایت محسن افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران ۱۶ دی ماه اعلام کرد که پرونده آقای احمدی نژاد امروز وقت رسیدگی ندارد و تاریخ بعدی دادگاه نیز هنوز تعیین نشده است.

این گفته های افتخاری در حالی بود که قبل از اظهارات وی، یک منبع آگاه به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود تا کنون هیچ ابلاغیه یا احضاریه ای مبنی بر برگزاری جلسه محاکمه در تاریخ یاد شده به دست احمدی نژاد نرسیده و بر این اساس وی در دادگاه حضور نمی یابد.

گفته می شود ۱۶ دی ماه برای پرونده احمدی نژاد وقت نظارت تعیین شده بود و وقت رسیدگی نداشت و این مساله ای است که سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اخیر خود تایید کرد.

البته یک منبع آگاه دیگر نیز به «ایران خبر» اعلام کرده بود که احمدی نژاد همچنان به روند رسیدگی به این پرونده اعتراض دارد و ۱۰۰ جلسه دیگر هم برگزار شود در چنین محکمه ای حاضر نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x