تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

کتابچه برنامه‌ریزی فردیس تهیه و تدوین می‌شود

  • کد خبر : 13972
  • 24 دی 1392 - 11:05
کتابچه برنامه‌ریزی فردیس تهیه و تدوین می‌شود

فرماندار شهرستان فردیس از تهیه و تدوین کتابچه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،  مهدی مهرور گفت: برنامه‌ریزی‌های راهبردی شهرستان فردیس در کتابچه‌ای حاوی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت گردآوری می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: این مجموعه یکی از نیازهای فعلی شهرستان فردیس است که می‌تواند برای هر مجموعه‌ای قابل ارائه باشد.

وی افزود: جانمایی شهرک اداری فردیس در حال حاضر در دستور کار فرمانداری قرار دارد تا با مکان‌یابی مناسب بتوان ادارات شهرستانی را مستقر کرد.

 

*عدم پاسخگویی شورا و شهرداری کرج قابل توجیه نیست

این مسئول در ادامه سخنان خود با انتقاد از عدم پاسخگویی شورا و شهرداری کرج به مکاتبات و تامین نیازهای این شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان فردیس در حالی تشکیل شده است که دو منطقه سه و ۱۰ آن در حوزه استحفاظی شهرداری کرج قرار دارد.

در این راستا پیگیری مسائل و مشکلات این مناطق از جمله وظایف ذاتی شورا و شهرداری کرج است که متاسفانه نسبت به آن کم توجهی می‌شود.

وی از توجه برخی مسئولان و مدیران کل استانی به منظور استقرار ادارات شهرستانی تقدیر کرد و خواستار راه‌اندازی سایر ادارات در این شهرستان شد.

مهرور تاکید کرد: راه‌اندازی و استقرار ادارات شهرستان فردیس گامی بسیار مهم در راستای کاهش مسائل و مشکلات مرکز استان البرز از جمله؛ کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و انرژی و… است که باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرد.

 

*اتاق اصناف فردیس راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان فردیس همچنین از راه‌اندازی اتاق اصناف فردیس خبر داد و گفت: از زمان تشکیل و راه‌اندازی فرمانداری فردیس ۳۲ اتحادیه در این شهرستان مستقر شده‌اند. در این راستا راه‌اندازی اتاق اصناف فردیس گامی بسیار مهم در جهت ساماندهی صنوف این شهرستان به شمار می‌رود.

وی افزود: ساماندهی صنوف مختلف این شهرستان در آستانه سال جدید اقدام مهمی است که در دستور کار فرمانداری بوده و می‌تواند آرامش را بر بازار شهرستان حاکم کرده و رضایتمندی مردم را تامین کند.

 

*ادارات فردیس دهه فجر را با شکوه بیشتری برگزار کنند

وی در پایان سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آستانه سی و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اولین سال تاسیس شهرستان فردیس مصادف با گرامیداشت سی و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده است باید با شکوه بیشتری این دهه را گرامی داشت. چراکه راه‌اندازی این شهرستان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور کاهش مشکلات مردم و رسیدگی بهتر به تامین امکانات خدماتی و رفاهی بوده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x