تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

جشن‌های دهه فجر باید با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب اجرا شود

  • کد خبر : 13873
  • 24 دی 1392 - 9:12
جشن‌های دهه فجر باید با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب اجرا شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: هدفگذاری اصلی در طراحی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه مبارک فجر باید تبیین و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد.

حمیدرضا عسگری اظهار داشت: ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه در طول دوران مبارزه علیه حکومت طاغوت، اهداف و آرمان‌هایی را پیگیری می‌کردند که مجموع آنها را ما امروز به نام آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: خلاصه این آرمان‌ها در همان شعار معروف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهفته است و به فضل الهی و با درایت ولایت و پیگیری‌های ملت ایران بخش مهمی از این اهداف و آرمان‌ها محقق شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز متذکر شد: تحقق این اهداف نباید ما را از پیگیری اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل کند و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب و برگزاری دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان و تبیین آنها در میان جامعه است.

عسگری افزود: بنابراین باید در برنامه‌ریزی و طراحی جشن‌های این دهه به صورتی اقدام کنیم که هدفگذاری نهایی ما انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب به نسلی باشد که دوران مبارزه پیش از انقلاب و عمر با برکت امام خمینی (ره) را درک نکرده‌اند.

وی در پاسخ مبنی بر اینکه برای تحقق این هدف چه برنامه‌ای در استان البرز پیگیری می‌شود، گفت: خوشبختانه در هفته‌های گذشته ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان البرز تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

* مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر محور اصلی هستند

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست مردم و هدایت مرجعیت معظم شیعه به پیروزی رسید و این در حالی است که شرق و غرب جهان از حکومت طاغوت حمایت می‌کردند و از نخستین روز پیروزی نیز علیه ما توطئه می‌کنند.

عسگری بیان داشت: در طول بیش از ۳ دهه اخیر این مردم بودند که با تمام توان از انقلاب خود و جمهوری اسلامی حمایت کرده و هیچ زمانی از خط ولایت خارج نشده و همواره حامی نظام و ولی امر خود بوده‌اند.

وی افزود: هر ساله برگزاری جشن‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر نیز با حضور خود مردم برگزار می‌شود و امسال نیز در طراحی و اجرای برنامه‌های ویژه ایام الله فجر باید مردم محور اصلی باشند.

عسگری در پایان تاکید کرد: حضور گسترده مردم در برگزاری این جشن‌ها ضمن اینکه تجدید میثاقی با ولایت است، پیام قاطعی به کشورهای غربی و دشمنان اسلام و انقلاب در درون خود دارد مبنی بر اینکه این مردم همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13873

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x