تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

رییس بنیاد مهدویت استان البرز: اینکه میگویند کرج مهد فرقه ها و عرفانهای نوظهور است، سیاه نمایی است

  • کد خبر : 13786
  • 23 دی 1392 - 10:56
رییس بنیاد مهدویت استان البرز: اینکه میگویند کرج مهد فرقه ها و عرفانهای نوظهور است، سیاه نمایی است

رییس بنیاد مهدویت استان البرز گفت : فکر میکنم اینکه میگویند کرج مهد فرقه ها و عرفانهای نوظهور است سیاه نمایی است ولی نباید این مسئله موجب غفلت ما شود.

گروه استانی کمال مهر ؛  حجت الاسلام محمد رضا عسگری در حاشیه برگزاری اولین همایش رسانه منتظر که در تالار سیروس صابر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با حضور خبرنگاران و روحانیون برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما افزود : استان البرز و مخصوصأ شهر کرج ، به سبب گستردگی جغرافیایی و مهاجر پذیر بودن دارای پتانسیل زیادی برای هرگونه مسئله  و انحرافی است ولی اینکه بگوییم کرج  مهد عرفانها و فرقه های نوظهور است سیاه نمایی و بزرگ کردن مسائل است.
وی ادامه داد: اما این باعث نمیشود که از این مورد غفلت کرده و هوشیاری خود را از دست بدهیم چراکه افتادن به دام فرقه ها و رفتن به سوی عرفانهای کذب از عدم معرفت ناشی میشود وبنیاد مهدویت در استان البرز تلاش بسیاری کرده است تا آموزشهای لازم به تمام اقشار داده شود.
رییس بنیاد مهدویت استان البرز اظهار داشت : همایشهای آسیب شناسی و کلاسهای نقد انحرافات در حوزه های علمیه برای آموزگاران و ومربیان به صورت مداوم در حال برگزاری است که این افراد به تربیت اقشار ، طلاب ، دانشجویان ، دانش آموزان و کودکان میپردازند.
حجت الاسلام عسگری بهترین و موثرترین دوره تربیت افراد با تفکر اسلامی و شیعی را سنین کودکی و نوجوانی دانست و گفت : از سوی بنیاد مهدویت استان البرز ، تا کنون در سطح استان ، ۴۰ دوره آموزشی توسط ۲۵۰۰ مربی تشکیل شده که اثر بخشی خوبی در زمینه آموزه های دینی افراد داشته است.
این همایش از سوی بسیج رسانه استان البرز برگزار شد و در آن رویکردهای رسانه در بحث آموزه های دینی و کارکرد شیعیان برای انتقال بحث مهدویت توسط اساتید حوزه ودانشگاه مورد بررسی قرار گرفت .

 

منبع : تیتر۱
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13786

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x