تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

ام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکتSAIC

  • کد خبر : 13342
  • 21 دی 1392 - 11:36
ام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکتSAIC

SAIC موتورز شرکت مادر MGدر سال ۲۰۱۳ به رکورد جهانی فروش بیش از ۱/۵ میلیون دستگاه (افزایش ۷۱/۱۳ % نسبت به فروش سال ۲۰۱۲) دست یافت.

 

ام جی انگلیسی عامل موفقیت های شرکت SAIC (شرکت صنایع خودروسازی شانگهای)
بزرگترین خودروساز کشور چین در سال ۲۰۱۳

SAIC موتورز شرکت مادر MG در سال ۲۰۱۳ به رکورد جهانی فروش بیش از ۱/۵ میلیون دستگاه (افزایش ۷۱/۱۳ % نسبت به فروش سال ۲۰۱۲) دست یافت. این شرکت در حال حاضر اولین تولید کننده خودرو در کشور چین میباشدکه از رقم تولید ۵ میلیون دستگاه خودرو در سال فراتر رفته است.
در نظر است در سال ۲۰۱۴ افزایش فروش جهانی MG  از طریق افتتاح یک کارخانه تولید خودرو در تایلند با ظرفیت تولید حدود ۵۰,۰۰۰ خودرو در سال وتوانمندسازیاین کارخانه به منظور توسعه بازار در جنوب شرق آسیا، امکان پذیر گردد.

در شبه جزیره انگلستان نیز تولید و فروش خودروهای MG با روند رو به رشد به عنوان یک برندبا اصالت در سال ۲۰۱۴ (در سالگرد نودمین سال تاسیس) ادامه خواهد داشت.

در چند ماه اخیر، شرکت خودروسازی MG  انگلستان به علت آغاز تولید مدل MG3 به رکورد جدیدی در فروش دسته یافته است.

شرکت خودروسازی  MG انگلستان با آغاز تولید مدل MG3 افزایش رشد تولید و فروش ۲۵۷ درصدی در نوامبر ۲۰۱۳ نسبت به نوامبر ۲۰۱۲را درحالی تجربه کرد که انجمن تولید و تجارت خودرویی کشور انگلستان (SMMT) این برند تاریخی را به عنوان دومین بهبود دهنده فروش در انگلستان نسبت به عملکردش در سال گذشته معرفی کرد.
این در حالی بود که ماه دسامبر ۲۰۱۳ با افزایش فروش نزدیک به ۳۰ % نسبت به سال گذشته در این ماهها بهترین دسامبر در تاریخ شرکت خودروسازی MG رقم خورد.
لازم بذکر است فروش مدل هایMG6 GT و Magnette با بهره گیری از تکنیکهای کاهش تولید و پخش گاز دی اکسید کربن (CO2) در مدل های دیزلی (از g/km 139 به g/km 129) در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است.
عامل شبکه فروش MG در انگلستان در سال ۲۰۱۴ با پیگیری یک برنامه برای بکارگیری دیگر عوامل شامل اسپانسر شدن جایزه معتبر مدیریت صنعت خودرو در فوریه، رشد چشمگیری راپیش بینی کرده است.
این رشد کمک کرده است تا در ماه های اخیر عاملیتهای جدید MG در شهرهایWoking ، Gloucester ، Cambridge و دو عاملیت در شهر  Sheffield انگلستان به همراه تعداد بیشتری در ماه های آینده افتتاح شده اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x