تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ثبت در گینس تله ای برای آزار دختران خردسال

  • کد خبر : 13244
  • 21 دی 1392 - 9:32
ثبت در گینس تله ای برای آزار دختران خردسال

مرد ۶۰ساله ای که متهم است با راه اندازی کلاس های خصوصی ورزشی و به بهانه ثبت رکورد در کتاب گینس، دختران خردسال را مورد آزار و اذیت قرار می داد، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که فردی بدون داشتن مجوز قانونی دختران خردسال را در منزل مسکونی اش تمرین ورزشی می دهد، بررسی های غیرمحسوس خود را در این باره آغاز کردند.

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: در حالی که بررسی های پلیس در این باره ادامه داشت، والدین ۳تن از دختران مذکور نیز با تسلیم شکوائیه ای از آزار و اذیت دخترانشان توسط فرد مظنون خبر دادند.

وی افزود: تحقیقات پلیس از قربانیان، مشخص کرد که مرد ۶۰ساله ای از اعتماد خانواده ها سوءاستفاده کرده است و به بهانه تدریس خصوصی در منطقه قاسم آباد، دختران را به اتاقک پشت بام منزل مسکونی اش می کشاند و آن ها را مورد آزار قرار می داد.

وی اضافه کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی علیزاده (قاضی شعبه ۸۰۹ مجتمع قضایی شهیدقدوسی) و در یک عملیات پلیسی، این مرد را دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت کردند.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: تحقیقات پلیس بیانگر آن است که متهم مذکور پس از راه اندازی کلاس های تمرین ورزشی و با جلب اعتماد خانواده ها، چنین وانمود می کرد که دختران آنان برای ثبت رکورد باید آموزش های خصوصی را فرا گیرند و با این شیوه دختران را به اتاقک پشت بام منزل می کشاند.

وی گفت: این در حالی بود که خانواده ها دختران خود را تا در منزل وی می رساندند و آن ها را برای تدریس خصوصی در اختیار این مرد می گذاشتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات با دستورات قضایی در این باره ادامه دارد.

وی به خانواده ها توصیه کرد: برای برنامه ریزی اوقات فراغت و استفاده از کلاس های خصوصی، حتما از مراکز ذی صلاح اطلاعات را کسب کنند.

خراسان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x