تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

لزوم ساماندهی و مدیریت شبکه توزیع در استان البرز

  • کد خبر : 12827
  • 19 دی 1392 - 10:22
لزوم ساماندهی و مدیریت شبکه توزیع در استان البرز

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز بر لزوم ساماندهی و مدیریت شبکه بازار تاکید و تصریح کرد: باید شبکه توزیع به گونه‌ای مدیریت شود که اقلام مورد نیاز مردم به سهولت در اختیار آنها قرار گیرد.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مهرداد مظفری افزود: همکاری دستگاه‌های ذیربط به منظور تأمین امکانات مورد نیاز امور دام استان در بحث ذخیره‌سازی اقلام و نهاده‌های دامی مورد نیاز ضروری است.

*لزوم ساماندهی و مدیریت شبکه توزیع در استان البرز

این مسئول همچنین بر لزوم ساماندهی و مدیریت شبکه بازار تاکید و تصریح کرد: باید شبکه توزیع به گونه‌ای مدیریت شود که اقلام مورد نیاز مردم به سهولت در اختیار آنها قرار گرفته این مدیریت به کاهش قیمت‌ها بیانجامد.

وی حفظ و تعادل قیمت‌ها را به عنوان یکی از مهمترین ابزار کنترل بازار ذکر کرد و بر توجه هر چه بیشتر در این زمینه تاکید کرد.

مظفری گفت: گشت‌های ویژه تلفیقی نیز باید از سوی اصناف، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ علوم پزشکی، فرمانداری و نماینده استانداری  مورد توجه قرار گیرد تا اوضاع به نحو مطلوبی  کنترل شود.

*نظارت بر کالاها و خدمات در پایان سال تشدید شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر تشدید نظارت و بازرسی بر بازار در ایام پایان سال تاکید کرد و افزود: این نظارت در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز در دستور کار قرار دارد تا آرامش جامعه و رضایت مردم را در بر داشته باشد.

به گفته وی، در این طرح، نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی افزایش یافته و برخورد با تخلفات احتمالی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

مظفری بیان کرد: افزایش تعداد بازرسی، ناظران افتخاری و نیروهای تعزیراتی و تمام بخش‌هایی که به نوعی حتی کمترین فعالیت را در این طرح داشته‌اند به کمک سازمان بازرسی آمده و از تمام ابعاد و زوایا بر این مراکز بازدید داشته و فضای روانی را به سمت رضایتمندی بیش تر مردم پیش می‌برند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x