تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مقام معظم رهبری: هر کس دیگری که درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکاییها حق ندارند حرف بزنند

  • کد خبر : 12884
  • 19 دی 1392 - 12:22
مقام معظم رهبری: هر کس دیگری که درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکاییها حق ندارند حرف بزنند

دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب، در سالروز قیام ۱۹ دی، از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی آغاز شد.

 

 

کمال مهر؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب، در سالروز قیام ۱۹ دی، از دقایقی پیش در حسینیه امام خمینی آغاز شد.

سر تیتر بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی:

ما این همه در باب حوادث ۹ دی تکیه کردیم روی بصیرت -و بعضی خوششان نیامد- به خاطر این است که بصیرت اگر نبود ایمان ممکن است انسان را به بیراهه بکشاند.

عمل صالح بر اساس ایمان راسخ و درست و ایمان همراه با بصیرت و تداوم و استقامت اگر بود پیروزی حتمی است. اینهایی که پیروز نمیشوند یکی از اینها را ندارند.

دشمنان خیال میکنند که تحریم کردند و ایران مجبور به مذاکره شد. نه! ما قبلا هم اعلام کرده ایم در موضوعات خاص که مصلحت بدانیم با این شیطان برای رفع شرش مذاکره میکنیم. یکی از برکات مذاکرات این بود که دشمنی آمریکا با ایران و ایرانی و اسلام برای همه روشن شد.

توصیه ام به مسئولان این است که برای رفع مشکلات کشور به نیروی درونی کشور توجه کنند ونباید چشم به بیرون دوخت. البته شکی نیست که مسائل بیرون را باید حل کرد/منتها امید ما به درون کشور باشد،این است که کشور را بیمه میکند.

هر کس دیگری که درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست/یکی از وعده هایی که این آقا در انتخابات داد این بود که زندان گوانتانامو را تعطیل میکند؛آیا تعطیل شد؟

این خبر تکمیل می شود.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x