تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

الگوی خانواده اسلامی، جهان را از مدل کاذب غربی نجات می‌دهد

  • کد خبر : 12763
  • 19 دی 1392 - 9:43
الگوی خانواده اسلامی، جهان را از مدل کاذب غربی نجات می‌دهد

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: خانواده ایرانی و اسلامی به عنوان یک الگوی برتر امروز می‌تواند بشریت را از خانواده‌های کاذب، بی‌هویت، فاسد و خانواده‌های خودساخته بشری که راه به جایی نمی‌برد نجات دهد.

 

خبرگزاری فارس: الگوی خانواده اسلامی، جهان را از مدل کاذب غربی نجات می‌دهد

کمال مهر:مینو اصلانی  گفت: جایگاه خانواده اسلامی- ایرانی و موفقیت این خانواده در طول بحران‌هایی که در این مدت برای خانواده در غرب ایجاد شده است نشان می‌دهد خانواده ایرانی -اسلامی از پشتوانه‌ای برخوردار است که در طول تاریخ دچار خدشه نمی‌شود.

وی ادامه داد: استحکام خانواده در ایران به پشتوانه مباحث اعتقادی و اسلامی باعث شده است که امروز خانواده اسلامی به عنوان بک الگو در جهان مطرح شود و کاملاً با انواع تعریف خانواده که در غرب مطرح می‌شود در تقابل است و این خانواده است که جامعه را از بحران‌های روحی و روانی رها می‌کند.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: خانواده اسلامی ایرانی بر خلاف خانواده‌های مدرن که دچار از هم پاشیدگی شده است به عنوان یک الگوی موفق می‌تواند الگوی خانواده برتر در جهان باشد.

اصلانی تصریح کرد: از مؤلفه‌های خانواده‌های سنتی،ایرانی و اسلامی می‌توان به پایبندی به اخلاق، وفاداری در خانواده، تأمین نیازهای عاطفی و معنوی خانواده، استحکام روابط بین والدین و فرزندان و همین‌طور توجه به خانواده گسترده که اهمیت زیادی را برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها قائل هستند اشاره کرد.

وی افزود: این الگوی برتر امروز می‌تواند بشریت را از خانواده‌های کاذب، بی‌هویت، فاسد و خانواده‌های خودساخته بشری که راه به جایی نمی‌برد نجات دهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x