تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

‌مشکلی برای تامین گاز استان البرز نیست؛ مردم صرفه‌جویی کنند

  • کد خبر : 12821
  • 19 دی 1392 - 10:14
‌مشکلی برای تامین گاز استان البرز نیست؛ مردم صرفه‌جویی کنند

سرپرست شرکت گاز استان البرز از شهروندان این استان خواست تا با توجه به کمبود منابع گاز در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

محمد هدایی‌پور اظهار داشت: طی روزهای اخیر با افزایش بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور، شاهد کاهش دمای هوا و به طبع آن افزایش مصرف انرژی به ویژه گاز بودیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت ملی گاز و همچنین شرکت گاز استان البرز پیش‌بینی‌های لازم برای تامین گاز مردم در فصل سرما را داشتند، اما مردم باید توجه داشته باشند که منابع انرژی کشور محدود بوده و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف به ویژه در زمان‌های اوج مصرف گاز، به طور قطع با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز افزود: به همین دلیل در روزهای اخیر شاهد بودیم که گاز برخی از استان‌ها به دلیل برخی از مشکلات قطع و به همچنین افزایش مصرف موجب شد که در بسیاری از مناطق با افت فشار روبه‌رو باشیم.

هدایی‌پور در پاسخ مبنی بر اینکه آیا برای تامین گاز استان البرز تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت که انرژی مورد نیاز مردم در فصل سرما تامین شود و خوشبختانه تا به امروز مشکلی برای تامین گاز استان البرز نداشتیم.

 

* بیش از ۵۵۰ هزار مشترک گاز در استان البرز

وی متذکر شد: با توجه به اینکه اداره هواشناسی اعلام کرده است که از هفته آینده بارش برف و کاهش شدید دمای هوا را شاهد خواهیم بود، مردم باید در مصرف گاز رعایت الگوی مصرف را مد نظر قرار داشته و صرفه‌جویی کنند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز افزود: به طور قطع در صورت مصرف بی‌رویه و غیر منطقی گاز، با مشکل روبه‌رو شد.

هدایی‌پور تاکید کرد: با وجود منابع محدود گاز و افزایش مصرف در فصل زمستان، باید به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که انرژی مورد نیاز بیش از ۵۵۰ هزار مشترک گاز در استان البرز تامین شود.

وی در پایان اظهار داشت: تامین گاز این میزان مشترک در زمانی که مصرف به اوج خود می‌رسد، به طور قطع مشکلات و سختی‌های بسیاری به همراه  دارد و انتظار داریم مردم استان البرز این مشکلات را مد نظر قرار داشته و از مصرف غیر استاندارد بپرهیزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x