تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

با رعایت حجاب و عفاف جامعه اسلامی در مسیرعزت و سعادت حرکت می کند

  • کد خبر : 12858
  • 19 دی 1392 - 11:19
با رعایت حجاب و عفاف جامعه اسلامی در مسیرعزت و سعادت حرکت می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرزگفت:با رعایت حجاب و عفاف است که جامعه اسلامی می‌تواند در مسیر تکامل حقیقی، عزت و سعادت حرکت کند.

 

گروه استانی کمال مهر :حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با «هادیان البرز» با اشاره به اینکه قرآن کریم زوایای مختلف حجاب و عفاف را برای همه انسان‌ها آشکار ساخته است، افزود: در آیات قرآن کریم برای عفت و پوشش زن و مرد تحلیل و بحث شده که باید با رجوع به این آیات، اهمیت و ضرورت حجاب و عفاف را در جامعه دریابیم.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام و قرآن کریم بر حفظ حجاب و عفاف در بین زنان و مردان تأکید فراوانی شده است، گفت: قرآن کریم کتاب زندگی و هدایت انسان و جامعه بشری به سوی سعادت و کمال نهایی است و استفاده از معانی و مضامین قرآنی موجب سلامت انسان و جامعه می‌شود.

حجت الاسلام مسعودی اظهارداشت:گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد:حجاب یک امر مهم دینی و الهی است که هم زنان و هم مردان در جامعه اسلامی باید در رعایت آن کوشا باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان دستورالعمل و آئین‌نامه زندگی، زوایای مختلف حجاب و عفاف را برای همه انسان‌ها روشن و آشکار ساخته است، تصریح کرد: با رعایت حجاب و عفاف است که جامعه اسلامی می‌تواند در مسیر تکامل حقیقی و عزت و سعادت حرکت کند و به مدارج عالی برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:حجاب تنها یک دستورالعمل دینی و وظیفه شرعی نیست، بلکه از ضرورت‌های اجتماعی جوامع انسانی محسوب می‌شود و رعایت‌نکردن حجاب، آثار مخربی را در مقوله فرهنگ عمومی به دنبال دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x