تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

کودکانی که شاهد التماس‌های مادر بودند/مرگ دردناک زن باردار+ عکس

  • کد خبر : 12632
  • 18 دی 1392 - 20:33
کودکانی که شاهد التماس‌های مادر بودند/مرگ دردناک زن باردار+ عکس

به گزارش پلیس شوهر زن جوان که پس از یک هفته طلاق در یک نقشه شوم همسر باردار خود را به قصد انتقام در رودخانه هوستو‌ن واقع در شهر هو‌ستون ایالت تگزاس غرق نمود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر به نقل از اسو‌ ‌شیتد پرس، ملیسا‌ ساو‌درس ۲۶ ساله پس از جدا شدن از همسر سابق خود مته او ساود‌رس ۲۸ ساله رابطه جدید دیگری را به قصد ازدواج مجدد آغاز می کند.

در پی اطلاع از این خبر توسط مته او ساو‌درس و گذاشتن یک قرار به منظور دیدن فرزندان خود برای آخرین بار وی را با تهدید اسلحه سوار قایق موتو‌ری اجاره ای می کند و با بستن چشمان فرزندان ۸ و ۱۱ ساله خود همسرش را درون آب می اندازد و مادر در حالی که زجر می‌کشید و التماس می‌کرد غرق شد.

پس از گذشت یک هفته ناپدید شدن ملیسا خانواده وی “مته‌او” را به عنوان مضنو‌ن ردیف اول نزد پلیس معرفی کردند. “مته‌او” به همراه دو فرزندش هنگام خارج شدن از ایالت تگزاس توسط پلیس مرز‌‌بانی پس از شناسایی دستگیر شد.

او دو کودک خود را با ترساندن تا سر حد مرگ و شکنجه کردن از گفتن حقیقت آنچه در مورد مادر خود دیده بودند به سکوت وا‌داشته بود و پس از افشا‌ی این حقیقت تلخ و مته او سا‌ودرس به اتهام قتل درجه اول همسر خود ملیسا دستگیر شد و به زندان موقت فرستاده شد.

جسد ملیسا از اعماق رودخانه هوستون کشف و پس از انجام مراحل قانونی توسط خانواده اش روشن گردید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x