تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مسلسل کش پرت کن +عکس

  • کد خبر : 12440
  • 18 دی 1392 - 12:28
مسلسل کش پرت کن +عکس

“الکس شپتنی” دانش آموز ۱۸ ساله ای است که به تازگی یک تفنگ مخصوص این بازی عجیب ساخته است. این سلاح می تواند ۶۷۲ کش را با سرعت پرتاب کند و سرعت آتش آن ۱۴ کش در ثانیه است.

 

 

 

به گزارش گروه خواندنی هایکمال مهر، یکی از بازی های خطرناکی که برخی از بچه ها در مدارس یا حتی در خانه انجام می دهند پرتاب “کش پول”  به سمت یکدیگر است. این بازی که البته در نوع خود باعث بروز آسیب هایی نیز می شود ولی هنوز هم در میان نوجوانان دیده می شود.

“الکس شپتنی” دانش آموز ۱۸ ساله ای است که به تازگی یک تفنگ مخصوص این بازی عجیب ساخته است. او مسلسل کش پرتاب کن اختراع کرده است که می تواند کش ها را با سرعت بالایی به سمت هدفی که نهایتا در فاصله ۱۰ متری قرار داد پرتاب می کند.

این سلاح می تواند ۶۷۲ کش را با سرعت پرتاب کند و سرعت آتش آن ۱۴ کش در ثانیه است که هر هدفی را می تواند نابود کند. این سلاح بر روی انسان ها حتما مشکل ایجاد خواهد کرد و باعث بروز خم های شدیدی می شود.

بدنه این سلاخ از جنس چوب است و تراش های بسیار دقیقی خورده است. دانش آموز اوکراینی که این سلاح را ساخته است هدفش را تنها سرگرمی و البته نشان دادن مش به عنوان یک سلاح خطرناک اعلام کرده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x