تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پسر روانی والدینش را تکه تکه کرد/قطعه‌های بدن پدر و مادر در زیر زمین نگهداری می‌شد+ عکس

  • کد خبر : 12646
  • 18 دی 1392 - 20:48
پسر روانی والدینش را تکه تکه کرد/قطعه‌های بدن پدر و مادر در زیر زمین نگهداری می‌شد+ عکس

پسری که پس از کشتن والدینش به ضرب گلوله آنان را قطعه قطعه کرد و در زیر زمین خانه نگه داشت، دو روز گذشته از بیمارستان روانی فرار کرد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی کمال مهر به نقل از اسوشیتد پرس، جسون مارک کارتر ۲۹ ساله، ۷ سال پیش در سال ۲۰۰۶ در اقدامی جنون آمیز مادر و ناپدری خود را به ضرب گلوله از پای درآورد و با بسته بندی اجساد قطعه قطعه شده آن‌ها در کیسه های پلاستیکی به مدت سه روز در زیر زمین منزل مسکونی خود نگهداری کرد.

این جنایت هولناک در پی مفقود شدن ناگهانی این زوج توسط اطلاع همسایگان به پلیس و بازرسی اولیه منزل مسکونی آنان و انتشار بوی بد هنگام وارد شدن به زیر زمین فاش شد.

با توجه به حرکات غیر طبیعی از جانب وی حین بازجویی و حتی حضور وی در دادگاه وی از حکم اعدام رها شد و به عنوان بیمار روانی در بیمارستان دستی کرامت فارو در کلمبیا واقع در کارولینای جنوبی بستری شد.

پس از سالها درمان وی در این مرکز وی اوایل هفته گذشته توانست از بیمارستان فرار کند و بنا به شرایط ویژه وی مبنی بر خطرناک بودن و به مخاطره انداختن امنیت شهر پلیس در جریان امر قرار گرفت و پس از گذشت یک روز وی در هتلی در ایالت تنسی دستگیر کردند.

با توجه به شرایط ویژه وی دادگاهی بری محاکمه مجدد وی تشکیل خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x