تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

وام ازدواج در آستانه ۵ میلیون تومان

  • کد خبر : 12301
  • 18 دی 1392 - 9:52
وام ازدواج در آستانه ۵ میلیون تومان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بودجه آینده ۳هزار میلیارد تومان برای افزایش وام ازدواج جوانان تصویب کردیم گفت: در صورتی که این میزان در کمیسیون تلفیق مصوب شود وام ازدواج به ۵میلیون تومان افزایش می‌یابد.

 

کمال مهر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بودجه آینده ۳هزار میلیارد تومان برای افزایش وام ازدواج جوانان تصویب کردیم گفت: در صورتی که این میزان در کمیسیون تلفیق مصوب شود وام ازدواج به ۵میلیون تومان افزایش می‌یابد.

عبدالرضا عزیزی درباره آخرین وضعیت افزایش وام ازدواج گفت: در بودجه ۹۳، در کمیسیون اجتماعی ۳هزار میلیارد تومان را برای افزایش وام ازدواج  تصویب کردیم.  این مبلغ برای  تسهیل ازدواج جوانان تصویب شده است و آخرین بار این بحث به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شده است.

این نماینده مجلس  با اشاره به اینکه در بحث رفاه و خدمت به جوانان ضعیف عمل شده است گفت: طرح افزایش وام ازدواج جوانان با امضای ۵۰ نماینده در قالب ۳ هزار میلیارد تومان به تصویب کمیسیون اجتماعی رسید و من از جمله افرادی بودم که از این طرح حمایت کردم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: به دنبال افزایش سقف وام ازدواج تا ۵ میلیون تومان در صدد بودیم با پیگیری این طرح در بودجه ۹۳ اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از وام ازدواج جوانان لحاظ شود. امیدواریم این طرح بتواند کمکی به ازدواج جوانان و حل مشکلات آنها بکند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بودجه ۹۳ ،سه هزار میلیارد تومان برای افزایش وام ازدواج جوانان تصویب کردیم گفت: در صورتی که این میزان در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس مصوب شود وام ازدواج به ۵میلیون افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به ۳ میلیون تومان وام ازدواجی که بانک‌ها پرداخت می‌کنند افزود: ۳ میلیون تومان امسال با ۳ میلیون تومان سه سال گذشته تفاوت دارد و ارزش آن کمتر شده است، ۳ میلیون تومانی که امروز جوانان برای ازدواج می‌گیرند، می‌تواند بخشی از مشکل ازدواج آنها را حل کند، اما با این حال بانک‌ها در پرداخت همین میزان اندک هم با مشکلاتی روبرو هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها یک بانک باید متولی پرداخت وام ازدواج باشد گفت: صندوق مهر امام رضا گزینه مناسب برای این مورد است که پرداخت وام‌ها تنها از طریق این صندوق باشد.

خبرگزاری تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x