تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انتشار قریب الوقوع یک فایل صوتی که فساد اخلاقی در خاندان آل سعود را بر ملا می‌کند

  • کد خبر : 12181
  • 17 دی 1392 - 19:51
انتشار قریب الوقوع یک فایل صوتی که فساد اخلاقی در خاندان آل سعود را بر ملا می‌کند

فعال عربستانی که با انتشار مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، با نام “مجتهد” هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده، از وجود نواری صوتی در خصوص رسوایی اخلاقی آل سعود خبر داد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل ازشبکه العالم؛ “مجتهد” امروز (چهارشنبه) از انتشار قریب الوقوع  نوار صوتی بسیار مهمی درباره اظهارات یکی از پسران “ملک عبدالعزیز” مؤسس رژیم آل سعود خبر داد و گفت: این شاهزاده قبلاً متصدی سمتی مهم در وزارت دفاع عربستان بود، و این نوار  صوتی فساد اخلاقی آل سعود را رسوا می‌کند و نشان می‌دهد که شاهزاده مذکور در مجلسی افتخار می‌کند که رؤسای قبایل به او دخترانی کمتر از ۱۲ سال را هدیه داده‌اند.
مجتهد خاطرنشان کرد: این نوار صرف نظر از اینکه بیانگر فساد اخلاقی آل سعود است، نشان می‌دهد که این خاندان حاکم اهمیتی به مردم عربستان نمی‌دهند، و ارزشی برای دین و اصول انسانی قائل نیست.
مجتهد می‌افزاید: شاهزاده مذکور در تماسی تلفنی به خود می‌بالد که رؤسای قبایل همچون بندگان برای وی کار می‌کنند و برای اهدای دختران کمتر از ۱۲ سال قبایل خود به او، با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مجتهد اعلام کرد: صدای شاهزاده عربستانی مذکور در این نوار کاملاً واضح است، و هر فردی که پسران ملک عبدالعزیز را بشناسد، با گوش کردن به این نوار صوتی فوراً تشخیص می‌دهد  که این صدا متعلق به همان شاهزاده است.
مجتهد خاطرنشان کرد: با گوش کردن به این نوار صوتی می‌توان فهمید که اکثر جلسات وزارت دفاع به بررسی مسائلی مانند “سهم شاهزاده مذکور از مناقصه ها، تصاحب اراضی عمومی و شب نشینی در بیابان” می گذرد و ندرتاً به مسائل نظامی و آموزشی پرداخته می‌شود.
مجتهد نوشت: هنگامی که اطرافیان شاهزاده از درز کردن نوار صوتی وی آگاه شدند، عروس این شاهزاده با نام اختصاری (ل دختر م) در اظهاراتی که ثبت شده است، اعلام کرد که ملک عبدالعزیز نیز اظهاراتی مشابه اظهارات شاهزاده مذکور دارد پس نباید نگران بود.!
مسئولان و یا طرف‌های رسمی سعودی تاکنون به اظهارات جدید مجتهد واکنشی نشان نداده‌اند.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x