تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دولت در عمل نشان می‌دهد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت

  • کد خبر : 11966
  • 17 دی 1392 - 9:33
دولت در عمل نشان می‌دهد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت

رئیس‌جمهور گفت: دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت و البته هرجا ضروری باشد مسائل کشور را مستقیم با مردم در میان خواهد گذاشت.

به گزارش کمال مهر حجت‌الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(سه‌شنبه) در اولین نشست مشترک با استانداران گفت: آستانه تحمل دولت بالاتر از آن است که برخی قادر باشند دولت را در مسیر عصبانیت قرار دهند، این بحث را باز نمی‌کنم اما دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت و البته هرجا ضروری باشد مسائل کشور را مستقیم با مردم در میان خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: در سیاست خارجی امروز شاهد گشایش اولیه هستیم؛ نه خیلی خوش‌بین هستیم نه خیلی بدبین هستیم. باید واقعیات را ببینیم و تحلیل‌های ما برمبنای واقعیت‌ها باشد.

رئیس‌جمهور اظهارداشت: امروز شرایط ما در سیاست خارجی با چند ماه گذشته و قبل از این دولت بسیار بسیار متفاوت است. شما دیدید در سازمان ملل متحد در حاشیه اجلاس سازمان ملل، تقریبا تمام روسا و مقامات عالیرتبه کشورها از جمله کشورهای غربی بدون استثنا درخواست ملاقات با رئیس‌جمهور ایران را داشتند و این شرایط در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود این از آثار حضور مردم و حماسه سیاسی است.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x