تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

توسعه قطار شهری کرج مستلزم تزریق به موقع اعتبارات است

  • کد خبر : 12014
  • 17 دی 1392 - 11:31
توسعه قطار شهری کرج مستلزم تزریق به موقع اعتبارات است

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: توسعه قطار شهری کرج مستلزم تزریق به موقع اعتبارات است.

 

به گزارش کمال مهر، مجید سریزدی صبح امروز در جلسه بررسی بودجه قطار شهری کرج اظهار کرد: یکی از دلایل به تعویق افتادن احداث این پروژه کمبود اعتبارات است.

وی ادامه داد: از آن جایی که پروژه قطار شهری کرج یکی از مهم‌ترین طرح‌های مهم در این استان به شمار می‌آید لذا باید تدابیر لازم برای پیشرفت هر چه سریع‌تر این پروژه و بهره‌برداری آن انجام شود.

این مسئول با بیان این‌که بخش مهمی از معضلات ترافیکی در کرج با ایجاد قطار شهری کرج برطرف می‌شود، افزود: مردم در کلانشهر کرج با معضل ترافیک روبه‌رو هستند که هر روز نیز این مشکل بزرگ‌تر می‌شود لذا باید تدابیر اساسی را برای رفع هر چه سریع‌تر این معضل اندیشید.

سریزدی با تأکید بر این‌که ایجاد پروژه قطار شهری کرج نیز یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی محسوب می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما خدمات‌رسانی به مردم است لذا با توجه به این‌که این پروژه می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات‌رسانی‌ها به مردم باشد باید هر چه سریع‌تر با تزریق به موقع اعتبارات این مهم را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

معاون عمرانی استاندار البرز یکی از مهم‌ترین نیازهای سازمان قطار شهری را تأمین بودجه‌های مضاعف عنوان کرد و ادامه داد: تأمین به موقع منابع مالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تدابیر ویژه استاندار البرز درباره تحقق اهداف و برنامه‌های مرتبط با قطار شهری گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده شهرداری کرج نیز متناسب با درآمدها و امکانات مالی اقدامات لازم را به منظور راه‌اندازی خطوط متروی کرج انجام داده است.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x