تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حمایت از فتنه‌گران، اقدامی علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 11753
  • 16 دی 1392 - 12:17
حمایت از فتنه‌گران، اقدامی علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهار نظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، گفت: حمایت از فتنه‌گران، اقدام علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه و فتنه‌گران حمایت کند.

کمال مهر:”حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی” نماینده مردم اصفهان  در واکنش به اظهارات اخیر “علی مطهری” در صحن علنی مجلس مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: حساسیت به فتنه ۸۸ و برخورد با حامیان آن مطالبه مردم از دستگاه قضائی است و بهتر است “مطهری” نیز به قانون تمکین کند.

وی در ادامه افزود: ما یک مجموعه منابع ارزشی و خطوط‌ قرمزی در نظام داریم، هر فردی بخواهد به این مجموعه ارزش‌ها و خطوط قرمز تجاوز کند باید ضوابط قانونی نسبت به وی انجام گیرد.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهارنظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، تصریح کرد: حمایت از فتنه‌گران، اقدامی علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه و فتنه‌گران حمایت کند.

سالک با تاکید بر اینکه قانون اساسی اجازه عدول از خطوط قرمز را به هیچ فردی نمی‌دهد چه نماینده باشد چه غیر نماینده، اظهار داشت: فتنه‌گران با توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی تمام خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند و حساسیت دستگاه قضائی به فتنه‌گران و حامیان آنها مطالبه جدی مردم از دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه افراد نمی‌توانند به دلیل یک رابطه روحی یا فکری با متهمین فتنه از خطوط نظام عبور و مطالبه و خواست مردم را نادیده بگیرند، تاکید کرد: همه در برابر قانون یکسان‌ هستند و “علی مطهری” نیز از این قانون مستثنی نیست، لذا بهتر است وی به قانون تمکین کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x