تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«بابک‌ زنجانی‌ها» در دوره سازندگی متولد و در دوره اصلاحات رشد کردند

  • کد خبر : 11898
  • 16 دی 1392 - 20:55
«بابک‌ زنجانی‌ها» در دوره سازندگی متولد و در دوره اصلاحات رشد کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت که برخی بابک‌ زنجانی‌ها در دوره سازندگی متولد و در دوره اصلاحات رشد کردند.

خبرگزاری فارس: «بابک‌ زنجانی‌ها» در دوره سازندگی متولد و در دوره اصلاحات رشد کردند

کمال مهر:حمید رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  درباره تولد و رشد رانت‌خواران و ویژه‌خواران، گفت‌: تولد این افراد محدود به دوره سازندگی نیست و در همه دولت‌ها به نحوی این قضیه مشاهده شد.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی در دولت قبل رشد کرد، گروه امیر منصور آ‌ریا هم در این دوره رشد نمود؛ متاسفانه این مسائل درد است اما این فقط محدود به دوره سازندگی نبود و در دوره اصلاحات و دولت قبل هم شاهد رخ دادن آن بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ برخی از این افراد تولدشان در دوره سازندگی بوده، در دوره اصلاحات رشد و نمو پیدا کردند و خرابکاری‌هایشان در دولت قبلی اتفاق افتاد.

فولادگر با بیان اینکه ریشه پیدایش بابک زنجانی‌ها را باید در جاهای دیگر جستجو کرد، اظهار داشت: ریشه اینها در ساختار اقتصاد دولتی، شفاف نبودن بسیاری از مقررات، عدم حمایت از تولید کنندگان واقعی است.

وی با بیان اینکه ساختار اقتصادی کشورمان به گونه‌ای است که افراد برای رشد کردن راه‌های خلاف را طی می‌کنند، خاطرنشان کرد: چون اقتصاد کشور ما دولتی است این افراد خود را به سیستم دولتی وصل می‌کنند تا با استفاده از ابزارهای قدرت به ثروت برسند.

فولادگر همچنین گفت: سیستم اقتصادی ما دچار مشکل است، بنابراین اگر فردی بخواهد وارد آن شود، از راه‌های غلط و با دستاویز قرار دادن مراکز قدرت به دنبال ثروت می‌رود؛ تا وقتی سیستم اقتصادی کشور شفاف نشده و قوانین شفاف نداشته نباشیم و همچنین از تولید کننده واقعی حمایت نشود و مسیر برای افرادی که از کارهای غیر تولدی یا رانت‌خواری و ویژه‌خواری به ثروت می‌رسند، مسدود نشود، تولد افراد اینچنینی ادامه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مجلس و دولت و اجرای سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و سیاست‌های اصل ۴۴ شاهد عدم تکرار مسائل اینچنینی باشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x