تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هواپیمای‌حجاج ایرانی دچار سانحه شد+عکس

  • کد خبر : 11595
  • 15 دی 1392 - 11:46
هواپیمای‌حجاج ایرانی دچار سانحه شد+عکس

هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با ۳۰۰ سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

کمال مهر: هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با ۳۰۰ سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

منابع خبری برج مراقبت فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز شهر مدینه منوره در این باره اعلام کردند: هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ خطوط هواپیمایی عربستان سعودی که در اجاره بود، پس از ترک شهر مشهد مقدس با ۳۰۰ سرنشین هنگام فرود در فرودگاه مدینه  با مشکل فنی بازنشدن چرخ ها مواجه شد که خلبان این هواپیما بعد از چندین نوبت تلاش برای فرود و گشودن چرخ ها موفق به انجام این کار نشد از این رو در نهایت خلبان تصمیم گرفت با چرخ های بسته در باندی که برای این فرود اختصاص داده شد فرود آید.

خلبان با تجربه این هواپیما با مهارتی که داشت موفق شد با کمترین خسارات ممکن این هواپیما را بر زمین بنشاند، ولی به گفته مقامات درمانی فرودگاه مدینه منوره تنها ۳ فرد سالخورده سرنشین این هواپیما دچار ترس و اضطراب شدند که از سوی پزشکان فرودگاه تحت تدابیر درمانی اولیه قرار گرفتند و مرخص شدند.

منابع خبری از زخمی شدن ۳۰ تن به صورت سطحی خبر دادند.

 

 

 

 

پایگاه خبری ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x