تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

سرقت نوزاد‌های یک روزه توسط پزشک چینی+ عکس

  • کد خبر : 11561
  • 15 دی 1392 - 11:35
سرقت نوزاد‌های یک روزه توسط پزشک چینی+ عکس

به گزارش پلیس در پی همکاری یک پزشک چینی با باند قاچاق کودکان نوزادان تازه متولد شده پس از ربودن درخواستی مبالغ هنگفت در اختیار قاچا‌قچیان انسان قرار می داد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسو‌شیتد پرس: پزشک چینی پس از ربودن نوزادان تازه متولد شده با گفتن دروغ به والدین آنان مبنی بر بیمار بودن و فوت شدن فرزندشان، نوزاد، در قبال مبلغ هنگفت در اختیار قاچا‌قچیان کودک ( انسان) قرار می داد.

ژانگ‌ شااوشی پزشک چینی که در چند ماه آینده بازنشسته می شد در یک رسوایی بزرگ در اتهام با قاچاق کودک شناسایی و دستگیر شد.

چهره وی زمانی برای پلیس محرز گردید که زوج جوانی که به تازگی صاحب فرزند شده بودند از سوی پرستار مادر موفق به دیدن نوزاد خود می شود.

ژانگ‌ شا‌اوشی از دیدار مادر و فرزند بی اطلاع بوده پس از گفتن خبر کذب فوت نوزاد آنان هنگام بدو تولد مورد سوءظن والدین قرار گرفت.

با اطلاع به موقع همسر وی به پلیس و تحت نظر گرفتن ژ‌انگ پس از ساعت‌ها کار پلیس متوجه خروج او به همراه نوزاد می شود و درست هنگامی که وی همان شب قصد فروش نوزاد به مبلغ ۹۹۰۰ دلار را داشت به همراه طرف دیگر معامله دیگر معامله توسط پلیس دستگیر شد.
وی تا کنون به ربودن ۶ نوزاد از مادرانی که نوزادان خود را در این بیمارستان به دنیا آوردند اعتراف کرده است.

این در حالی است که در چین مجازات سنگین اعدام در انتظار افرادی که به همکاری یا مبادرت در کودک ربایی فعالیت دارند در نظر گرفته شده اما شمار مجرمین در این زمینه در روز افزایش می یابد.

پلیس پس از بازجویی از طرف دیگر این معامله که نام وی فاش نشده اعتراف به ۵۵ فقره سرقت نوزادان از دیگر بیمارستان های دیگر در چهار استان نموده است که در این عملیات ۶ نوزاد از بیمارستان محل خدمت ژانگ و با همکاری وی و ۲۰ مورد آن در یکی دیگر از بیمارستان های هدف در شا‌نگهای چین توسط یکی دیگر از رابطین آنان صورت گرفته است.

مقامات مسئول در بیمارستان چین با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی نصب دوربین های مدار بسته را در بخش های مرتبط با نوزادان را ملزم نموده اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x