تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

۵ پل عابر در جاده مخصوص تهران – کرج احداث می‌شود

  • کد خبر : 11235
  • 14 دی 1392 - 12:16
۵ پل عابر در جاده مخصوص تهران – کرج احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای احداث ۵ پل عابر پیاده در محدوده ورودی به شهر کرج از مسیر جاده مخصوص تهران به کرج خبر داد.

 

 

 

به گزارش کمال مهربه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، حسین عطایی گفت: این منطقه، سه ورودی مهم شهر کرج را در خود جای داده که هر سه مسیر از اهمیت بسیار بالایی در تردد شهروندان برخوردار است.

وی این سه ورودی را شامل جاده مخصوص، بلوار خلج آباد و بلوار چمران خواند و  ادامه داد: هر یک از این مسیرها شهروندان را به سمت این شهر هدایت می‌کند که اقوام و گروه‌های مختلفی در آن ساکن بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

عطایی تصریح کرد: از این حیث، ساماندهی مسیرهای فوق به ارتقای دیدگاه شهروندان نسبت به هویت شهر کرج و ساکنان آن می‌انجامد که به همین منظور برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام است.

این مسئول به بیان برخی اقدامات صورت گرفته در مسیرهای فوق پرداخت و اظهار داشت: مسیر ورودی از جاده مخصوص به کرج در اواخر سال گذشته مورد بهسازی قرار گرفت و رفوژ میانی و نرده‌گذاری این جاده انجام شد.

عطایی به برنامه این منطقه برای تعریض جاده نیز اشاره کرد و ادامه داد: عقد قرارداد طرح تعریض جاده فوق با مشاور انجام شده و مراحل انطباق آن با طرح تفصیلی نیز صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در صورت تعریض این جاده، احداث و تعبیه تعداد پنج پل عابر پیاده در آن مد نظر قرار گرفته که اقدامات اولیه آن نیز به اجرا در آمده است.

*ورودی‌های شهر در مسیر نورپردازی

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج نورپردازی معابر را از نکات تأثیرگذار در شهر و ساماندهی مناطق ورودی دانست و بیان داشت: اصلاح نورپردازی و ایجاد ساختار نوری مناسب در این مسیر نیز مورد توجه منطقه است که با انجام اقدامات تعریض و بهسازی، نورپردازی مناسب نیز به اجرا در خواهد آمد.

عطایی با بیان اینکه در بلوار خلج آباد نیز پیش از این فعالیت‌هایی از سوی دیگر مسئولان منطقه انجام شده بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر رفوژ میانی و نرده‌گذاری در معبر فوق، حاشیه بلوار نیز درختکاری شده و بخشی از نورپردازی پل کلاک به انجام رسیده است.

وی گفت: ادامه طرح تعریض محدوده میدان حافظ تا تونل بیلقان نیز در حال انجام است.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x