تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

۱۰ دلیل مهم برای مجازات فتنه‌گران/ بابک زنجانی؛ از دباغی تا بانکداری/ نظر وزیر کشور هاشمی درباره ادعای تقلب

  • کد خبر : 11369
  • 14 دی 1392 - 19:03
۱۰ دلیل مهم برای مجازات فتنه‌گران/ بابک زنجانی؛ از دباغی تا بانکداری/ نظر وزیر کشور هاشمی درباره ادعای تقلب

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

خبرگزاری فارس: ۱۰ دلیل مهم برای مجازات فتنه‌گران/ بابک زنجانی؛ از دباغی تا بانکداری/ نظر وزیر کشور هاشمی درباره ادعای تقلب

سرویس فضای مجازی کمال مهر به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز ‌‌شنبه ۱۴/۱۰/۱۳۹۲ می‌آید:

* مرزبندی‌ روحانی با فتنه‌گران کام ضدانقلاب را تلخ کرد

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اظهارات رئیس‌جمهور در تجلیل از حماسه بصیرت ملت ایران در روز نهم دی، کام محافل ضدانقلاب و فتنه‌گر را تلخ کرد.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

* ۱۰ دلیل مهم برای مجازات فتنه‌گران/ اگر شهید مطهری زنده بود چه می‌کرد؟

محمد کاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: شهید مطهری قهرمان مبارزه با کفر، الحاد و نفاق در کشور بود و در همین راه هم به شهادت رسید؛ آیا شایسته است فرزند او در مجلس در دفاع از خط نفاق جدید و قدیم با تحریف فتنه ۸۸ و سرپوش نهادن به منشأ خارجی فتنه سخن بگوید؟

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

* شبکه‌های اجتماعی در گیر و دار فیلتر شدن یا نشدن

روزنامه جوان در گزارشی نوشت: شورای عالی فضای مجازی به گود ساماندهی شبکه‌های اجتماعی وارد شد باید دید شورای‌ عالی فضای مجازی چه مقرراتی را برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی تنظیم می‌کند و چگونه می‌خواهد شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی را با عنایت به فعال بودن انواع و اقسام فیلتر‌شکن‌ها ساماندهی کند.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* بابک زنجانی؛ از دباغی تا بانکداری

همچنین این روزنامه در گزارش دیگری نوشت: بابک زنجانی بنابر ادعای ۱۲ نماینده مجلس که نامه‌ای علیه وی منتشر کردند، مرتکب انواع و اقسام جرائم اقتصادی شده است. جرائمی که با پوشش یقه سفید صورت گرفته است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* زنگنه: دولت ‌معتقد به فساد در قرارداد کرسنت و فسخ آن ‌است

سایت جهان نیوز در مطلبی نوشت که وزیر نفت در دیدار با برخی نمایندگان مجلس گفته است که در سومین لایحه فساد قرار داد کرسنت که به دادگاه لاهه ارسال شده، آمده: دولت جمهوری اسلامی ایران معتقد است در این قرار داد فساد صورت گرفته و بر این اساس قرار داد فسخ شده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* وزیر کشور هاشمی: افرادی که در سال ۸۸ زمینه رای ‌آوردن نداشتند ادعای تقلب کردند

علی محمد بشارتی، وزیر کشور هاشمی در گفتگو به سایت دانا می‌گوید: آقای قرائتی یک جا گفت شخصی به یک روحانی مراجعه کرد و گفت برای من استخاره بگیر ولی کاری کن که خوب بیاید. عده‌ای هم در انتخابات شرکت می‌کنند تا انتخاب شوند و اگر انتخاب نشوند، ادعای تقلب می‌کنند.

ادامه گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

* محمد هاشمی: کرباسچی باید در مورد فعالیت کارگزاران در انتخابات مجلس اظهار نظر کند

محمد هاشمی مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حزب کارگزاران در گفت و گو با این سایت می‌گوید: کرباسچی باید در مورد فعالیت کارگزاران در انتخابات مجلس آینده اظهار نظر کند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* «زنوزی» بی‌سر و صدا سومین خودروساز مستقل کشور می‌شود+سند

سایت صبحانه در خبری نوشت: شرکتی به نام ایران خودرو در شمال غرب کشور وجود دارد که در آن زنوزی به عنوان نایب رییس هیأت مدیره، نقش پررنگی در مدیریت و تصمیم گیری‌های آن دارد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* رئیس اندیشکده ژئوپلتیک اروپا:اهدای جایزه ساخاروف مهم‌تر از مذاکرات پارلمانی بود

ماتئوس پیسکورسکی، نماینده سابق پارلمان لهستان به سایت مشرق می‌گوید: ادای احترام به نمایندگان مخالفان ضدحکومتی در ایران و اهدای جایزه ساخاروف که از پارسال برای آن برنامه‌ریزی شده بود، برای هیئت پارلمانی اروپا مهم‌تر از موضوع رسمی مذاکرات بود.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* سعید ابوطالب: گردش مالی ماکارونی بیشتر از سینماست

سعید ابوطالب،‌ کارگردان سینما در گفت‌وگو با سایت آوینی فیلم می‌گوید: گردش مالی در حوزه سینما محدود و حقیر است به طوری که گردش مالی در تولید ماکارونی چندین برابر حوزه سینماست.

ادامه گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x