تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دفاع از سران فتنه زمینه‌ساز فتنه‌ای دیگر است/ مسئولان روشنگری کنند

  • کد خبر : 11324
  • 14 دی 1392 - 18:26
دفاع از سران فتنه زمینه‌ساز فتنه‌ای دیگر است/ مسئولان روشنگری کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دفاع بی‌مبنا، بی‌دلیل و غیرمستند برخی چهره‌های سیاسی از سران فتنه، زمینه‌ساز فتنه‌ای دیگر در کشور است.

 

 

 

 

کمال مهر:”حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی”  با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی در داخل کشور و افرادی همچون “اردشیر امیر ارجمند” (مشاور میرحسین موسوی) مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: در صورت بروز تخلف در انتخابات سال ۸۸، چرا آقایان نباید از راه قانون برای رسیدگی به مطالباتشان اقدام می‌کردند و مردم را به حرکت خیابانی دعوت کردند.

وی افزود: در سال ۸۸ به دلیل اقدامات نادرست فتنه‌گران، شاهد اهانت به مقدسات دینی و مذهبی از سوی تعداد مردمی که مورد غفلت قرار گرفته بودند، بودیم و تعداد زیادی افراد بی‌گناه هم در این مسیر اشتباه کشته شدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه فتنه‌گران سرمایه اجتماعی ما را به چوب حراج زدند، گفت:‌ برخی اقدامات انجام شده در سال ۸۸ شیرینی ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را به کام مردم تلخ کردند در حالی که می‌توانستیم از این حضور نهایت استفاده را ببریم.

این فعال سیاسی به لطف و رأفت نظام نسبت به سران فتنه اشاره و بیان داشت: دفاع بی‌مبنا، بی‌دلیل و غیرمستند از سوی برخی مسئولان نسبت به سران فتنه، زمینه‌ساز فتنه‌ای دیگر در کشور است.

وی گفت: افرادی که این روزها برخی از مسائل را درباره رفع حصر سران فتنه مطرح می‌کنند باید مراقب رفتار خود باشند تا فتنه‌ای دیگر در کشور شکل نگیرد و مسئولان نظام باید با دلیل و برهان به بیان واقعیات از آن زمان تاکنون برای مردم بپردازند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان داشت: اگر از همان ابتدا بخشی از خواص مسائل آن وقت را به گونه‌ای صحیح تبیین می‌کردند کار به اینجا نمی‌رسید اما به دلیل سکوت عده‌ای از خواص و یا طرفداری عده‌ای دیگر نتیجه امر، خلق فتنه‌ای بزرگ و فراموش‌ نشدنی در کشور شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بخشی از مردم واقعیات موجود از آن زمان را درک نکرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید در این میان به روشنگری بپردازند.

عضو جامعه روحانیت مبارز به لطف و مدارای نظام نسبت به سران فتنه اشاره و اظهار داشت: هر مجرمی باید به اندازه خلاف و جرمش مجازات شود و برخی از مسئولان هم نباید به سوءاستفاده از این مسئله بپردازند و با بیان سخنان مختلف، زمینه‌های تحریک جامعه را به وجود آورند و برای بار دیگر فضای اختلاف و تشتت را در میان مردم و جامعه ایجاد کنند.

گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.

عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x