تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

انتصابات اخیر در استان کرج بدون صلاح و مشورت صورت گرفته است

  • کد خبر : 11034
  • 14 دی 1392 - 9:05
انتصابات اخیر در استان کرج بدون صلاح و مشورت صورت گرفته است

‌عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در حاشیه بازگشایی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم نظرآباد گفت: در انتصابات اخیر توسط نماینده عالی دولت در استان کرج رعایت نشده و با نمایندگان صلاح و مشورت لازم صورت نگرفته است.

به گزارش کمال مهر، این مراسم شب گذشته  در شهرستان نظرآباد و با حضور مسئولان این شهرستان و همچنین نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم ‌عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد طی سخنانی اظهار کرد: اعتراض ما در انتصابات اخیر استان برای حفظ نظام اسلامی و دفاع از خون مقدس شهدا است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با سه اصل قانون، آیین‌نامه‌ها و عرف اداره می‌شود و این سه اصل مهم در انتصابات اخیر توسط نماینده عالی دولت رعایت نشده و با نمایندگان صلاح و مشورت لازم صورت نگرفته است.

اکبریان تصریح کرد: در این راستا جلسات متعددی را با رئیس جمهور، وزیر کشور و معاونان ایشان داشته‌ایم و همچنان برخواسته خود تأکید داریم و در این زمینه سوال از وزیر کشور در صحن علنی را مطرح و بر آن تاکید داریم.

گفتنی است اعتراضات اکبریان به انتصاب یک فرزند شهید به عنوان فرماندار نظرآباد که با شعار دفاع از نظام اسلامی و خون شهدا مطرح شد، واکنش‌هایی را از سوی خانواده معظم شهدای حاضر در این جلسه به دنبال داشت.

در ادامه این جلسه همچنین حجت‌الاسلام شیخ مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با بیان این که مهمترین وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است گفت: باید تمام تلاش و سعی خود را برای ارائه خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم به کارگیریم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

وی با بیان این که انتصابات اخیر نیز شایسته بوده است افزود: ما بحث افراد را نداریم چرا که فرماندار معرفی شده برای نظرآباد از مدیرانی دلسوز، انقلابی و فرزند بزرگوار شهید است.

گفتنی است که چندی پیش شهریار آقایی فرماندار نظرآباد در نظرآباد گفته بود که تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف توسعه‌ای دولت در نظرآباد، همه باید با همدلی و تعامل کارها را به پیش ببریم و فرمانداری تلاش می‌کند میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف تعاملی سازنده برقرار کند.

آقایی تاکید کرد: در این راستا فرمانداری نظرآباد بر تعامل و همکاری با امام جمعه حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی و همچنین حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید داشته و به طور قطع از راهنمایی‌ها و مشورت‌های آنان در اجرای برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد.

فرماندار نظرآباد در بخشی دیگر از این مصاحبه گفته است که این فرمانداری از نقد مصلحانه استقبال می‌کند.

آقایی ادامه داد: رئیس جمهوری و مدیران ارشد استانداری البرز بارها تاکید کرده‌اند که خود را بی‌نیاز از نقد نمی‌دانند و مدیریت فرمانداری این شهرستان نیز در اجرای برنامه‌ها از نقد مصلحانه به ویژه انتقادهای رسانه‌ها استقبال خواهد کرد.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x