تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آگهی ثبت نام حج تمتع‌ ۹۳ هفده ربیع الا‌ول در روزنامه منتشر می شود

  • کد خبر : 11274
  • 14 دی 1392 - 12:40
آگهی ثبت نام حج تمتع‌ ۹۳ هفده ربیع الا‌ول در روزنامه منتشر می شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آگهی ثبت نام حج ‌تمتع ۹۳ آنهایی که ودیعه سپرده ا‌ند هفدهم ربیع الاو‌ل در روزنامه کثیر الا‌نتشار منتشر خواهد شد.

به گزارش کمال مهر اوحدی در این باره گفت: ثبت نام حج ۹۳ نوزدهم و بیستم بهمن انجام می شود که سه ماه زودتر از سال گذشته است تا زمینه آموزش برای زائران مجموعه های ستادی و اقا‌متی، مدیران کاروانها و غیره فراهم باشد.

وی در ادامه افزود: ده و نیم میلیون دلار در حج تمتع‌ و هفت و نیم میلیون دلار در حج عمره صرفه جویی هزینه های مسکن را داشتیم.

اوحدی تصریح کرد: سال اولی بود که در تاریخ عمره زائر‌ین ما توفیق پیدا کردند در اربعین ماه در مدینه باشند و ۲۸ صفر به مدینه مشرف شوند و تا به امروز هیچ مشکلی گزارش نشده است و ۵۰ هزار زائر مشرف شده اند که ۲۳ هزار زائر در مدینه و ۲۳ هزار زائر در مکه حضور دارند.

وی بیان داشت: به دلیل بدی شرایط جوی و مه آلود بودن هوا به مدت یک ماه پروازهای فرودگاه تبریز به ارومیه منتقل شد و زائران از ارومیه مشرف خواهند شد.

اوحدی به ثبت جدید اولویت های عمره اشاره کرد و افزود: ثبت نام اولویت های عمره دوم بهمن در روزنامه کثیر الا‌نتشار منتشر خواهد شد و با برنامه ریزی های و همکاری های کنسولگری های مشهد و تهران ۱۲ روز ذخیره ویزا داریم.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان همین هفته بانک ملی سود پول زائران بررسی و تا ایام دهه فجر قیمت نهایی اعلام می شود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x