تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فیرات :حق سایپای البرز پیروزی بود

  • کد خبر : 13421
  • 21 دی 1392 - 17:00
فیرات :حق سایپای البرز پیروزی بود

حق ما پیروزی بود چون فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.فکر می کنم هم کسانیکه در ورزشگاه بودند و هم آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دیدند مسابقه خوبی دیدند.امروز هم دیدیم تیم من مقابل تراکتورسازی تا ثانیه آخر کارش را انجام داد.

به گزارش «کمال مهر»؛انگین فیرات در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:این بازی مثل هفته گذشته با مس کرمان  بود.در بازی بیرون از خانه مقابل مس سرتر از حریف بودیم و موقعیت ندادیم اما دو گل خوردیم.باید با فاصله زیاد بازی را می بردیم.

وی درخصوص صحنه خطای پنالتی گفت: من این صحنه را ندیدم اما از بازیکنان تیم خودم که پرسیدم گفتند بازیکن تراکتورسازی خودش را بی دلیل به زمین زد.در هر صورت پنالتی داور برای تراکتورسازی مشکوک بود و به نظر من پنالتی رخ نداد.

فیرات درخصوص کیفیت بازی اظهار داشت؛ حق ما پیروزی بود چون فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.فکر می کنم هم کسانیکه در ورزشگاه بودند و هم آنهایی که از تلویزیون مسابقه را دیدند مسابقه خوبی دیدند.امروز هم دیدیم تیم من مقابل تراکتورسازی تا ثانیه آخر کارش را انجام داد.

فیرات درباره داوری گفت:من درباره داوری هیچ صحبتی ندارم.

 

به گزارش «کمال مهر»؛دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتورسازی تبریز امروز شنبه در کرج برگزار  گردید و این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

انتهایپ پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x