تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

گوگل مشکل شارژ سریع گوشی‌های Pixel و Pixel XL را رفع کرد

  • کد خبر : 216104
  • 12 مهر 1397 - 22:44
گوگل مشکل شارژ سریع گوشی‌های Pixel و Pixel XL را رفع کرد

شرکت گوگل سرانجام وعده آپدیت رفع باگ دو گوشی Pixel و Pixel XL را عملی کرد.

فناوریبه گزارش «کمال مهر»؛ گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های عرصه فناوری است که عمده شهرت خود را از طریق ساخت نرم افزارهای کاربردی و موتور جستجوی خود به دست آورده است. اما چند سال پیش مسئولان گوگل تصمیم گرفتند که برای اولین بار وارد صنعت ساخت گوشی های هوشمند شوند و در جهت تحقق این هدف، دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL را عرضه کردند.

پس از آن سال گذشته شاهد عرضه Pixel و Pixel XL بودیم و امسال نیز گوگل در تلاش است که نسخه سوم گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی و عرضه کند. اما نکته حائز اهمیت این است که اگرچه در حال حاضر سری گوشی‌های Pixel یکی از پرطرفدارترین و گران قیمت‌ترین گوشی های موجود در بازار هستند، اما در روزهای ابتدایی عرضه، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی به خصوص از نسل اول گوشی‌های پیکسل از طرف کاربران گزارش می‌شد، تا جایی که مسئولان گوگل یک تیم بزرگ و متخصص را برای رفع این باگ‌ها و مشکلات اختصاص دادند.

یکی از مشکلاتی که اخیرا کاربران گوشی‌های Pixel و Pixel XL با آن مواجه بودند، باگ عدم شارژ سریع بود که پس از عرضه نسخه بتای سیستم عامل Android Pie در ماه آگوست سال جاری میلادی رخ داده بود. در همان زمان مسئولان گوگل اعلام کردند که به سرعت مشکل به وجود آمده را رفع خواهند کرد و روز گذشته این اتفاق رخ داد. آپدیت جدیدی که برای رفع باگ و مشکلات نرم افزاری گوشی‌های نسخه اول پیکسل ارائه شده است به صورت مستقیم به رفع این نقص می‌پردازد و کاربران می‌توانند با نصب این آپدیت مشکل عدم شارژ سریع محصول خود را رفع کنند.

گفتنی است؛ به زودی آپدیت نرم افزاری جدیدی نیز برای نسخه دوم این سری یعنی دو گوشی Pixel 2 و Pixel XL 2 عرضه خواهد شد و علاوه بر ایجاد قابلیت‌های جدید به رفع باگ نیز خواهد پرداخت.


 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x