تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

گشت دوچرخه‌سوار در اصفهان راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 31249
  • 06 فروردین 1393 - 9:20
گشت دوچرخه‌سوار در اصفهان راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به منظور تامین بیشتر امنیت، کاهش ترافیک و حضور بیشتر ماموران در تمام نقاط شهر اقدام به راه‌اندازی گشت دوچرخه‌سوار در سطح شهر کردیم.

 

 

کمال مهر:حسن یاردوستی  با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی از آغاز طرح نوروزی تا امروز اظهار کرد: جهت تامین امنیت بیشتر مسافران نوروزی و جلوگیری از تخلفات با همکاری شهرداری اصفهان اقدام به اسکان یگان امداد نیروی انتظامی در باغ فدک کردیم.

وی ادامه داد: با استقرار مامورین نیروی انتظامی در باغ فدک شاهد تخلف در این مکان نبوده‌ایم و خوشبختانه امنیت به صورت کامل در این مکان حاکم بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان یادآور شد: میزان ارتکاب جرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شدت کاهش داشته است.

وی یادآور شد: امسال برای تامین امنیت مسافران نوروزی اقدامات فراوان و متنوعی انجام گرفته است که خوشبختانه با اجرای این طرح‌ها هم به کاهش تخلفات کمک شده و هم رضایت مردم را کسب کرده‌ایم.

یاردوستی تاکید کرد: مامورین انتظامی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر و همچنین اماکن تاریخی در حال گشت زنی بوده و با متخلفان و مجرمانی که قصد بر هم زدن آرامش و ارتکاب جرم داشته باشند به طور قاطع برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به منظور تامین بیشتر امنیت، کاهش ترافیک و حضور بیشتر ماموران در تمام نقاط شهر اقدام به راه‌اندازی گشت دوچرخه‌سوار در سطح شهر کرده‌ایم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۸/ک۲۰/پ۳۰۰۳

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930105000517#sthash.iAum0bwm.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x