تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟

  • کد خبر : 209294
  • 17 اسفند 1396 - 23:18

نشریه گاردین انگلیس که یکی از معتبرترین نشریات جهان است در گزارشی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران را معرفی کرد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر» نشریه گاردین انگلیس که یکی از معتبر و بهترین نشریات دنیا است، امروز در گزارشی به معرفی بازیکنانی که بیشترین دستمزدها را در کشورشان گرفته اند، پرداخته است.

گران‌ترین ایرانی تاریخ لیگ برتر کیست؟

در این گزارش که توسط این سایت منتشر شد، بازیکنانی از سراسر دنیا معرفی شدند که آندرانیک تیموریان بازیکن سابق استقلال به عنوانگرانترین بازیکن نقل و انتقالات تاریخ ایران انتخاب شد. آندو تیموریان با قراردادی حدودا ۳ میلیارد تومانی (حدود ۲ میلیون پوند) از باشگاه قطری الخریطیات به باشگاه استقلال پیوست تا گرانترین بازیکن تاریخ ایران لقب بگیرد.

البته درباره این قرارداد بحث های زیادی مطرح است. فتح الله زاده که این قرارداد را امضا کرده است ، ادعا دارد بخش عمده ای از رقم یادشده ، بدهی قبلی باشگاه به آندو بوده است که رقمی حدود ۷۰۰ میلیون تومان می شده است. مالیات قرارداد هم بر عهده باشگاه گذاشته شده بود و اصل رقم این قرارداد ۱٫۸ میلیارد تومان بوده است!

اگرچه در همان سال ها مهدی رحمتی به پیکان تهران رفت و گفته می شد با آپشن های قراردادش ، این رقم حدود ۳ میلیارد تومان بوده است و بر اساس قیمت پوند در حوالی سال ۹۰ ، به نظر نمی رسد رقم این قرارداد دو میلیون پوند بوده باشد!

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x